Potwierdzili jakość szpitala w Piotrkowie

Tydzień Trybunalski Piątek, 09 grudnia 20117
Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim otrzymała prestiżowe wyróżnienie w międzynarodowym programie promocji jakości Eurocertyfikat. Gala wręczenia nagród odbyła się na Zamku Królewskim w Warszawie.
Potwierdzili jakość szpitala w Piotrkowie

Już po raz szósty zostały wręczone złote statuetki i dyplomy Międzynarodowego Konkursu Eurocertyfikat. To prestiżowe, europejskie wyróżnienie przyznawane wyselekcjonowanej grupie podmiotów. Kapituła konkursowa nagradza najlepsze przedsiębiorstwa, samorządy i jednostki medyczne. Na tle konkurencji wyróżniają się one sprawną organizacją i zarządzaniem, doskonałą polityką rozwoju, najwyższą jakością oferowanych produktów oraz usług. Laureaci Eurocertyfikatów biorą udział w Europejskim Programie Promocji Jakości.

 

O to prestiżowe wyróżnienie walczyło kilkaset firm, instytucji oraz samorządów. W tym roku kapituła wyłoniła ponad 90 laureatów w ośmiu kategoriach. Niektóre firmy i instytucje Eurocertyfikat odebrały po raz kolejny, co potwierdza ich rzetelność i profesjonalizm. Inni zostali wyróżnieni po raz pierwszy, co jest nagrodą za ich wysiłek i konsekwencję w projakościowych działaniach. Wszystkich laureatów Międzynarodowego Konkursu EuroCertyfikat łączy jedno – są oni liderami w swoich branżach.

 


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

Komentarze (7)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

mmmhj ~mmmhj (Gość)17.12.2011 12:35

na jakiej ulicy miesci sie ten szpital bo tego juz nie dopisali , na rakowskiej ,roosevelta???

00


delta ~delta (Gość)14.12.2011 18:32

Dyrektor napewno przyzna sobie nagrodę za tak wspaniałe zarządzanie...

00


ziuek ~ziuek (Gość)10.12.2011 09:51

Czy weryfikowane było przestrzeganie wszystkich standardów na izbie przyjęć. Kolejny pacjent kladziony jest do diagnozowania na tej samej brudnej poduszce. Żadnej dezyfekcji. Na przyjście lekarza z oddziału czeka się też bardzo długo. Żadnej prywatności pacjenta. Proszę powiedzieć, który z lekarzy wchodząc do izby przyjęć powiedział "dzień dobry" i przedstawił się pacjentowi.
Myślę, że czasy poddaństwa dawno minęły i warto szanować i dbać o pacjentów, bo dzięki nim żyjecie i to doskonale.

00


kukuraki ~kukuraki (Gość)09.12.2011 18:39

"byly-pracownik" napisał(a):
a średni i niższy personel najbardziej to odczuwa.

TO WŁAŚNIE TEN PERSONEL ZASŁUGUJE NA POCHWAŁY !!! BO DZIĘKI TYM OSOBĄ FUNKCJONUJE JESZCZE TA placówka

00


były pracownik ~były pracownik (Gość)09.12.2011 13:39

Czy to wyróżnienie było również za nieszanowanie pracowników. Panie dyrektorze, a może Pan powie ilu pracowników ostatnio złożyło wymówienia? Pracowników doświadczonych i bardzo dobrych. Wola dojeżdżać kilkadziesiąt kilometrów niż u Pana pracować.
Nie twierdzę, że jest Pan złym dyrektorem ale pracowników pan w ogóle nie szanuje, a średni i niższy personel najbardziej to odczuwa.

00


jejku ~jejku (Gość)09.12.2011 13:20

No to czas na podwyżkę, nagroda pokazuje, że pracownicy na nią zasługują.

00


P51 ~P51 (Gość)09.12.2011 12:56

...tylko wielka szkoda, że owe pochwalne certyfikaty nie są weryfikowane przez pacjentów i pracowników firmy...
Okazałoby się,że może nie jest aż tak różowo...?

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat