Parkometr mnie oszukał – co robić?

Tydzień Trybunalski Sobota, 03 września 20113
- Pewnego pięknego dnia parkometr mnie oszukał – opowiada jeden z kierowców.
fot. ePiotrkow.plfot. ePiotrkow.pl

- Jak zwykle po zaparkowaniu samochodu podszedłem do srebrnej budki, by wydrukować bilet. Wrzuciłem 2 złote, ale na wyświetlaczu pokazało mi 1 złoty – opowiada pan Andrzej – piotrkowianin.

Zdenerwowałem się, zacząłem przyciskać zielony guzik, żeby wydało mi bilet, ale musiałem dopłacić 50 groszy. Dorzuciłem więc i wydrukowałem. Zamiast 2 złotych (a powinienem przecież tak naprawdę zapłacić 1,50, ale nie miałem drobnych – automat nie wydaje reszty) za parking zapłaciłem 2,50. Tak chyba nie powinno być – dodaje.

Biuro piotrkowskiej Strefy Płatnego Parkowania tłumaczy, że parkometr, jak każda maszyna, może ulec awarii, a na urządzeniu podane są numery telefonów, pod które należy usterki zgłaszać. - Pod jeden z numerów dodzwonimy się bezpośrednio do biura strefy, pod drugi – bezpośrednio do serwisanta. Można mu zgłosić usterkę i na miejscu poczekać na jego przyjazd. Jeżeli chodzi o kwoty, jakie zostały błędnie zidentyfikowane przez urządzenie – każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie. Są jednostkowe przypadki, gdy możemy zwrócić pieniądze, ale niestety nie zawsze. Nie zrobimy tego, gdy nie będziemy mieli pewności, że zgłaszający usterkę rzeczywiście wrzucił pieniądze. Gdyby ktoś już je zabrał, albo po prostu nie byłoby ich w środku, niestety nie będziemy mogli oddać straconej kwoty  – tłumaczy kierownik biura.

- Ale – co najważniejsze - na parkometrze znajduje się specjalny przycisk – ANULUJ – który przerywa każdą operację i zwraca wszystkie wrzucone monety w razie np. błędnych wskazań – tak jak było to w przypadku pana Andrzeja – dodaje.


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (3)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Słaba jakość wysoka cena. ~Słaba jakość wysoka cena. (Gość)03.09.2011 12:20

Moim zdaniem>
1) Nasze miasto żąda zdecydowanie za dużo za parkowanie.
2) Prywatna firma zrobiła sobie biznes na strefach parkowania.
3) miejsca parkingowe w wielu miejscach są nie przystosowane. ( Jeżeli mam płacić to żądam jakości)
przykład miejsca parkingowe na pl. Kościuszki w okolicy biedronki za wysokie krawężniki.

00


kierowca ~kierowca (Gość)03.09.2011 10:04

Cytuję:
na urządzeniu podane są numery telefonów, pod które należy usterki zgłaszać. - Pod jeden z numerów dodzwonimy się bezpośrednio do biura strefy, pod drugi – bezpośrednio do serwisanta. Można mu zgłosić usterkę i na miejscu poczekać na jego przyjazd.


A czy zwracają za wykonane na koszt pokrzyw2dzonego połączenie ?

00


Tartu Tarturanga03.09.2011 09:25

Ja kiedyś wrzuciłem 12 zł na 3godz bo szedłem do sądu na Placu Kościuszki, a wyszedł mi bilet za 1,5 zadzwoniłem zgłosiłem pani przyjeła. Wrzuciłem jeszcze raz za 1,5 i dopiero wszydzedł moj dobrze ze spojrzalem

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat