Będzie to reklama jednej z sieci handlowych. Zdjęcia do całego spotu mają potrwać cztery dni, ale w Piotrkowie filmowcy byli tylko w poniedziałek. Zdjęcia skupiły się w Rynku Trybunalskim, ale część z nich była także wykonywana w uliczkach odchodzących od rynku.
Przygotowujemy się już do kampanii zimowej, stąd płytę rynku pokrył śnieg. Wybór Piotrkowa Trybunalskiego podyktowany był jego szczególną architekturą. Szukaliśmy ładnego, małego i urokliwego miasteczka, które po zaśnieżeniu stanie się taką zimową pocztówką - mówiła Marta Stawska, kierownik produkcji.
Obecni w Piotrkowie filmowcy podkreślają, że Piotrków jest niezwykle przyjazny dla takich produkcji.
Byliśmy w bardzo różnych miastach i różnie ta współpraca się układała. W Piotrkowie jest bardzo fajna atmosfera do robienia filmów. Bez problemu dogadaliśmy się z miastem, mieszkańcy są też bardzo przychylni. Zdajemy sobie sprawę, że nasza praca jest w jakiś sposób inwazyjna: blokujemy rynek, śnieżymy i integrujemy nieco w architekturę. Z tego względu jesteśmy bardzo wdzięczni, że to się tak bezproblemowo odbywa w Piotrkowie - dodała Marta Stawska.