106 tysięcy klientów! Nasz magistrat podsumował rok

Niedziela, 03 stycznia 201613
Koniec roku to dobry czas na podsumowania, zrobił to także piotrkowski Urząd Miasta. Biuro Obsługi Mieszkańców w ciągu ostatnich 12 miesięcy obsłużyło 106 tys. 771 klientów.
106 tysięcy klientów! Nasz magistrat podsumował rok

Ponad 63% z nich (67 tys. 617) czekało na obsługę krócej niż 5 minut, a średni czas obsługi to 7 min i 42 sek. Są to dane wygenerowane przez system Q-MATIC funkcjonujący w piotrkowskim magistracie od 2004 roku. Na wynik ten złożyły się dane zebrane z dwóch budynków: przy Pasażu Rudowskiego 10 i Szkolnej 28 – informuje Jarosław Bąkowicz, kierownik Biura Prasowego Urzędu.


„Pasaż” odwiedziło 49 tys. i 1 klient, z czego najwięcej udało się do stanowisk kas (15 tys. 333), dowodów osobistych (14 tys. 062) i Urzędu Stanu Cywilnego (11 tys. 854). W dalszej kolejności jest działalność gospodarcza (4 tys. 465) oraz podatki (3 tys. 287).

W magistracie przy ulicy Szkolnej najwięcej osób załatwiało sprawy w Referacie Komunikacji (30 tys. 773). Dalsza kolejność to kasy (21 tys. 095) oraz stanowiska ds. dowodów osobistych i meldunków (5 tys. 902), które przeniesiono do nowo wyremontowanych pomieszczeń Urzędu przy ulicy Szkolnej w drugiej połowie roku.

Warto wspomnieć, że klienci naszego Urzędu zaczynają rezerwować kolejkę przez internet, co znacząco skraca czas oczekiwania. - Wówczas klient przyjeżdża na określoną godzinę – mówi Bogdan Munik, sekretarz miasta (na zdjęciu) i zachęca do odwiedzania strony internetowej Biura Obsługi Mieszkańców, na której znajduje się wiele udogodnień skracających czas obsługi, w tym rezerwacja kolejki. W minionym roku z tej opcji skorzystało 520 osób.

Przypominamy, że każdy obywatel posiadający Profil Zaufany, może załatwić wiele spraw za pośrednictwem platformy ePUAP, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

Komentarze (13)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

mom ~mom (Gość)04.01.2016 09:36

A co z parkingami przy Urzędach ............... kto parkuje ...........

10


gość 21 ~gość 21 (Gość)03.01.2016 10:42

Nie macie sie czym chwalić gdyz poziom obsługi i kompetencji urzędników poraża .Tylko odpowiedzialność karna za swoje błędy i brak kompetencji moze zmobilizować do pracy .

52


colo ~colo (Gość)03.01.2016 10:40

Co to za facio.

30


mieszkanka ~mieszkanka (Gość)03.01.2016 21:36

A dla mnie poziom jest lepszy w starostwie . W wydziale komunikacji super

00


jaki ~jaki (Gość)03.01.2016 13:15

w UM są klienci czy petenci ??? bo jeśli klienci, to od sklepowych i innych sprzedawców z Pasażu Rudowskiego można żądać rękojmi i gwarancji

80


Ekspert ~Ekspert (Gość)03.01.2016 19:59

Poziom obsługi w starostwie jest dwanaście razy gorszy niż w UM w Piotrkowie.

00


ciekawy ~ciekawy (Gość)03.01.2016 19:39

Co to za koleś na zdjęciu? Nie był przypadkiem w PZPR?

30


arturo ~arturo (Gość)03.01.2016 14:38

Byłem w 2015 raz w urzędzie i pokój by zamknięty a pani Anna W. była na plotkach obok i dopiero po poproszeni jej wyszla rozbawiona z pokoju. Wiec ja nie jestem zadowolony z czekania i obsługi pani która nie znała tez ustawy i sama nie wiedziała co powiedzieć.

40


sklave sklaveranga03.01.2016 12:22

Ale Boguś z Doctore namącili. No ale od czego mamy tak świetnego prezydenta? Poczekajcie jak PiSatiel nastanie to kolejki będą tylko... do konfesjonałów. I to wystarczy za wszelakie urzędy. Więcej na http://sklave.manifo.com/

20


Były kursant ~Były kursant (Gość)03.01.2016 11:49

Ale im kadzicie, ale fałszujecie, byleby Chojniaka przedstawić w jak najlepszym świetle. Ale wszyscy wiedzą, jaki on jest i niebawem jemu i temu kolesiorstwu Razem dla portfela wystawimy gorzki rachunek.

41


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat