Dlaczego brakuje tabliczki?

Sobota, 24 maja 201411
Miejski Rzecznik Konsumentów przy ul. Sienkiewicza 16A w Piotrkowie przyjmuje petentów od kilku lat. - Dlaczego nie informuje o tym żadna z tabliczek umieszczonych nad wejściem do budynku – pyta jeden z mieszkańców miasta.
fot. mieszkaniec miastafot. mieszkaniec miasta

- Nie ma żadnej informacji, że w tym gmachu przyjmuje Miejski Rzecznik Konsumentów. Urząd Miasta winien jest udzielenia szczegółowych wyjaśnień, dlaczego przez blisko 4 lata funkcjonowania tegoż biura, nie zamieszczono na zewnątrz budynku przy ul. Sienkiewicza 16A żadnej informacji – twierdzi piotrkowianin.


Zainteresował temat?

8

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (11)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

czary mary i sa tabliczki ~czary mary i sa tabliczki (Gość)30.05.2014 12:15

Już jest. Nawet przymocowali również wcześniej brakującą tabliczkę że w gmachu znajduje się referat zarządzania kryzysowego i obrony urzędu miasta.
A jednak jak się chce to można panie sekretarzu miasta.

10


tutaj tutajranga26.05.2014 00:37

A po co informować? Jeszcze ktoś weźmie i zgłosi problem...
A tak - urząd jest; jest człowiek do dyspozycji mieszkańców; a jak mieszkańcy nie wiedzą, to sami sobie winni.

20


Bleki Blekiranga25.05.2014 23:05

brakuje tabliczki i piątej klepki

20


dziwny ~dziwny (Gość)24.05.2014 22:28

Bo ten Pan jest inkoguto.

90


Jan Dziemdziora - radny ~Jan Dziemdziora - radny (Gość)24.05.2014 20:14

Na mój chłopski rozum to ze względu choćby na rangę społeczną rzecznika i zakres jego działania prezentowany w czwartki w radio informacja w postaci szyldu się należy a o wygodzie mieszkańców nie wspomnę

71


mieszkaniec z dolnej półki ~mieszkaniec z dolnej półki (Gość)24.05.2014 19:13

"co-za-bzdura" napisał(a):
Nie jestem fanem tych miejskich pseudoprawicowych władz, jak i poprzednich SLD/UP/PO, ale należy być obiektywnym i żadnego szyldu nie musi być na zewnątrz U.M.! Wystarczy wejść do środka i dowidzieć się z tablicy informacyjnej lub u portiera o czymś tak zbędnym i nieważnym jak Miejski Rzecznik Konsumenta. Nie róbcie problemu tam gdzie go nie ma.


W takim razie, przed urzędem miasta na Pasażu Rudowskiego 10, też trzeba usunąć szyld prezydenta, rady miasta i USC bo w budynku są już te informacje na tablicach. Moim zdaniem Sekretarz Miasta Bogdan Munik powinien za to odpowiada. Jest sekretarzem miasta już 12 lat o 8 za długo. Najwyższy czas zmienić sekretarza miasta. Miejski Rzecznik Konsumentów jest zatrudniony na 1/2 etatu przez urząd miasta a na drugie jest zatrudniony też w urzędzie miasta jako radca prawny. Podlega prezydentowi Chojniakowi. Zamiejscowi mogą sobie pobiegać od urzędu do urzędu w poszukiwaniu rzecznika bo koszt wykonania szyldu przerasta możliwości finansowe prezydenta Piotrkowa i trzeba by zaciągnąć kolejną pożyczkę. Śmiech i żenada.

70


pytanie ~pytanie (Gość)24.05.2014 17:44

A kto w ogóle sprawuje ten zaszczytny urząd i dlaczego tak w ukryciu?

70


ron ~ron (Gość)24.05.2014 17:31

Myślę, że prezydent miasta powinien za to beknąć. Robimy referendum?

72


ela ~ela (Gość)24.05.2014 17:03

...bo jest tak potrzebny jak swini spadochron

63


niekumaty ~niekumaty (Gość)24.05.2014 16:58

Sprawę należy zaskarżyć do rzecznika praw konsumenta za zaniechanie obowiązku nałożonego przez prawo, spornym pozostaje z czyjej kieszeni zapłaci się grzywnę(?)

90


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat