Dlaczego brakuje tabliczki?

Sobota, 24 maja 201411
Miejski Rzecznik Konsumentów przy ul. Sienkiewicza 16A w Piotrkowie przyjmuje petentów od kilku lat. - Dlaczego nie informuje o tym żadna z tabliczek umieszczonych nad wejściem do budynku – pyta jeden z mieszkańców miasta.
fot. mieszkaniec miastafot. mieszkaniec miasta

- Nie ma żadnej informacji, że w tym gmachu przyjmuje Miejski Rzecznik Konsumentów. Urząd Miasta winien jest udzielenia szczegółowych wyjaśnień, dlaczego przez blisko 4 lata funkcjonowania tegoż biura, nie zamieszczono na zewnątrz budynku przy ul. Sienkiewicza 16A żadnej informacji – twierdzi piotrkowianin.

POLECAMY


Zainteresował temat?

8

0


Komentarze (11)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

co za bzdura ~co za bzdura (Gość)24.05.2014 16:55

Nie jestem fanem tych miejskich pseudoprawicowych władz, jak i poprzednich SLD/UP/PO, ale należy być obiektywnym i żadnego szyldu nie musi być na zewnątrz U.M.! Wystarczy wejść do środka i dowidzieć się z tablicy informacyjnej lub u portiera o czymś tak zbędnym i nieważnym jak Miejski Rzecznik Konsumenta. Nie róbcie problemu tam gdzie go nie ma.

53


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat