- Koncepcja dołożenia wartości dodanej w postaci reklamy Tomaszowa Mazowieckiego, produktu turystycznego na zewnątrz, dlatego organizowaliśmy dni miasta we współpracy z mediami ogólnopolskimi. W tym roku chcielibyśmy ją również zrealizować, dlatego prowadzimy rozmowy z mediami, które również organizują letnie trasy. Rozważamy także zorganizowanie cyklu imprez - mówi Jakub Pietkiewicz pełnomocnik prezydenta miasta:
Dni Tomaszowa co roku odbywały się w czerwcu.
(Strefa FM)
- Sondaż: Polacy nie chcą zmian zasad handlu w niedzielę
- Sylwestrowa Potańcówka. Przywitaj Nowy Rok w Piotrkowie!
- Nowa kuchnia i łazienka w Domu Ludowym w Jeżowie
- MZK na Święta – zmiany w rozkładzie jazdy
- Policja apeluje: Uważajcie na fałszywe oferty wypoczynkowe
- Zderzenie pojazdów przy Hali Targowej w Piotrkowie. Kierowca wymusił pierwszeństwo
- Ścieżka rowerowa Piotrków - Przygłów oficjalnie otwarta
- Policja apeluje o bezpieczną podróż podczas świątecznych wyjazdów
- ZUS wypłacił ponad 151,2 tys. świadczeń "Aktywnie w żłobku" na 214,4 mln zł