Są też i inne pomysły. Radomszczańscy urzędnicy na różne sposoby docierają też do lokalnych mediów. To już nie tylko konferencje prasowe i briefingi.
- Myślę, że ciekawym pomysłem biura prasowego było stworzenie profilu na Facebooku, grupa dla dziennikarzy to press rom. Jest to grupa zamknięta, skierowana do radomszczańskich dziennikarzy. Pojawiają się tam wszystkie informacje, i ważne i mniej ważne. Takie, których czasem nie ma na naszej oficjalnej stronie internetowej, bo może niekoniecznie są ważne dla wszystkich, ale naszym zdaniem mogą przydać się dziennikarzom. Jest tam możliwość komentowania – mówi Anna Jadachowska z biura prasowego radomszczańskiego urzędu miasta.
Swój profil na Facebooku ma też prezydent miasta Anna Milczanowska.
Trwają prace nad odświeżeniem strony internetowej.
- Staramy się to zrobić własnymi siłami. Trzeba pamiętać, że strony miast różnią się od stron firm komercyjnych. Zależy nam, aby strona była funkcjonalna dla mieszkańców i jej głównym celem jest po pierwsze informacja – mówi Jadachowska
Urzędnicy czekają też na uwagi od mieszkańców na temat tego, jak strona powinna wyglądać.