metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
gość ~gość (Gość)05.08.2017 09:57

Głupotą jest Twoja wypowiedź Witku,
Ludzie robią to dla siebie, nie dla innych.
A skoro to im się podoba to co wam do tego ?
Ty pewnie chodzisz w rurkach i nikogo to nie obchodzi
chociaż nie każdemu się to podoba
Twoja sprawa

59

fsdfdfd ~fsdfdfd (Gość)05.08.2017 10:27

Do osób, które są za akceptacją tatuaży w miejscu pracy: czy skoro jesteście tolerancyjni, to czy przyjęlibyście do siebie osoby z wytatuowaną całą twarzą??

82

gość ~gość (Gość)05.08.2017 15:48

Zdecydowanie nie!uważam podobnie jak przedmówcy. Również nie wyobrażam sobie nauczyciela (a w szczególności nauczycielki) wytatuwanego/ej. Promowanie patologii i na pewno brak szacunku ze strony społeczeństwa. A i na starość nikogo nie upiekszy wręcz przeciwnie to jest odrazajace.

84

gość ~gość (Gość)05.08.2017 16:08

Jestem nauczycielem z dwoma tatuażami. Nie chwale się nimi. A co najważniejsze nie przeszkadzają mi w wykonywaniu zawodu. Cieszę się dobrą opinią wśród rodziców nikt nigdy nie krytykował moich tatuaży wręcz przeciwnie. Dziwi mnie fakt tych krytycznych uwag i wypowiedzi pod kątem nauczycieli. A i dodam jeszcze że moje dziecko w przedszkolu uczy wspaniała Pani z tatuażem.

59

Gość. ~Gość. (Gość)05.08.2017 18:43

Co tak naprawdę ma posiadanie tatuażu do sposobu, stylu i jakości wykonywania określonego zawodu? Oczywiście tatuaż w odpowiednim do tego miejscu (na pewno nie na twarzy, etc.) absolutnie nie powinien nikomu przeszkadzać. Ja nie mam tatuaży, ale moja mama ma na plecach nawet dwa i absolutnie nikomu to nie przeszkadza, bo w sumie i niewiele osób o tym wie. Tatuaże są ok :)

26

gość ~gość (Gość)05.08.2017 19:38

Kazdy wytatuowany to potencjalny kryminalista - takie sa statystyki. juz siedzial lub bedzie siedzial.Seba czy Karyna bez roznicy.

89

gość ~gość (Gość)05.08.2017 18:58