„Dariusz Dzwonnik – edukacja poprzez sport to narzędzie w walce z alkoholizmem i narkomanią wśród dzieci i młodzieży” – to hasło, które pojawiło się na billboardach. - To jest mój krzyk. Wszyscy powinni pamiętać, że edukacja poprzez sport to działanie przeciw patologiom społecznym. Chcę zwrócić uwagę na problem alkoholizmu i narkomanii wśród dzieci i młodzieży.
Są grupy i środowiska, które nic nie robią w tej sprawie – wyjaśnia w rozmowie z dziennikarzem Strefy FM Dariusz Dzwonnik, na co dzień przedsiębiorca i prezes Concordii.
Czy to początek kampanii wyborczej Dzwonnika? Czy pojawił się „lekarz”, który ma uzdrowić Piotrków? - To jest moje przesłanie, to nie jest kampania wyborcza – odpowiada Dzwonnik.
Swoją społeczną kampanię finansuje z własnych środków. Wcześniej, w 2002 roku na zlecenie RIG organizował zwycięską kampanię Waldemara Matusewicza.
- Jest to cenna inicjatywa, chcę wierzyć, że to rzeczywiście autentyczna kampania społeczna – ocenia radny PiS Adam Gaik.
- Uważam, że na drugim planie jest główny cel emisji tego hasła. A ten krzyk jest pozorny, chyba że się mylę. Pożyjemy, zobaczymy – podkreśla tymczasem radny SLD Jan Dziemdziora, kandydat Lewicy na prezydenta Piotrkowa.
Poprzednio zamieszanie spowodowały billboardy „Piotrków potrzebuje lekarza”.
ROZMOWA Z DARIUSZEM DZWONNIKIEM