Podjęto prace nad opracowaniem II etapu „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego". Informacje takie można przekazywać do magistratu do 31 lipca.
Informacje te należy podać na drukach, które znajdują się na stronie internetowej miasta www.piotrkow.pl, w zakładce Ekologia i Rolnictwo lub dostępne są w Urzędzie Miasta (dzienniki podawcze przy ulicy Szkolnej 28 i na Pasażu Karola Rudowskiego 10 oraz bezpośrednio w Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa ulica Szkolna 28 pok. 55).
Inwentaryzacja posłuży do opracowania II etapu „Programu", który dostosowuje nas do przyjętego w lipcu 2009 roku przez Radę Ministrów "Programu oczyszczania kraju z azbestu na lata 2009 - 2032" oraz docelowo posłuży do całkowitego usunięcia wyrobów azbestowych z terenu Piotrkowa.
W związku z procedurą opracowania i uzgodnienia „Programu", termin podania danych upływa 31 lipca 2010 roku. Obecnie (od roku 2005) realizowany jest I etap „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego". W ramach tego programu usunięto z terenu naszego miasta ponad 28.000 m kw. wyrobów azbestowych.
Wszelkie informacje na ten temat można uzyskać pod numerem telefonu 44/732-18-46 lub bezpośrednio w Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta, ul. Szkolna 28, pok. 55.