Za pośrednictwem strony internetowej www.piotrkow.pl będzie można złożyć wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej, dokonać zmiany tego wpisu, zaprzestania działalności, jej zawieszenia lub wznowienia.
- Wychodzimy naprzeciw potrzebom mieszkańców. Stąd nowe rozwiązania i różnego rodzaju udogodnienia - powiedział sekretarz miasta - Bogdan Munik.
Potencjalni i obecni przedsiębiorcy z optymizmem podchodzą do nowej usługi proponowanej przez magistrat. - Uważam, że przy dzisiejszym tempie życia, takie rozwiązanie na pewno ułatwi mieszkańcom załatwianie spraw w urzędzie i zaoszczędzi czas, który trzeba spędzić na staniu w kolejkach - uważa mieszkaniec Piotrkowa.
Formularz pomoże wypełnić poradnik na miejskim portalu. Po jego skompletowaniu można podpisać dokument elektronicznie i przesłać przez Internet na adres urzędu. Jeżeli użytkownik nie ma możliwości złożenia takiego podpisu - wówczas, zgodnie z przepisami, ma trzy dni, aby stawić się w urzędzie i podpisać wniosek.