Piotrków: Był MZDiK jest ZDiUM

Strefa FM Środa, 02 stycznia 20139
Przypominamy, że Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Piotrkowie z dniem 1 stycznia 2013 zmienił nazwę na Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie.

Decyzję w tej sprawie podjęli radni kilka miesięcy temu, ponieważ nałożenie na MZDiK przez gminę zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminach skutkowało tym, że konieczne było wprowadzenie odpowiednich zmian w statucie jednostki.

Zmienił się nie tylko statut, ale i zakres prac jednostki. To pociągnęło za sobą zmiany w strukturze organizacyjnej, a w konsekwencji zmianę nazwy, która ma  lepiej informować o profilu działalności zarządu.

(Strefa FM)


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

Komentarze (9)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

CockS CockSranga04.01.2013 15:13

Nowa nazwa - stary burdel, ot całe nasze miasto

10


Piotrkowianin Piotrkowianinranga04.01.2013 11:28

Ciekawe kiedy zarząd z nową nazwą weźmie się w końcu do roboty i np. sprzątnie drzewo złamane w wyniku wypadku przy ul. Krakowskie Przedmieście w pobliżu skrzyżowania z ul. Eryka? Wypadek był bodajże 2.11.2012 r. Minęły 2 miesiące, a drzewo jak leżało, tak leży:
http://img843.imageshack.us/img843/8978/krakowskieprzedmieciedr.jpg

10


luzik ~luzik (Gość)04.01.2013 10:48

Nie o taką logikę tu chodzi.
Może pomyśleli, że prokurator szukający (miejmy nadzieję) 2 milionów zaiwanionych z kasy firmy, pogubi się i przestanie szukać ???

20


CoolMen ~CoolMen (Gość)02.01.2013 18:26

No cóż - głupota w Polsce i w Piotrkowie ma się dobrze. Nie do pojęcia jest co ma profil działalności zarządu (jak napisano w wiadomości) do jego nazwy. Co tu ma do rzeczy nazwa jakiegoś przedsiębiorstwa? Czy np: "Roka", która przez pewien czas sprzątała miasto musiała z tego powodu zmieniać nazwę? Przypadek ten pokazuje dobitnie co dla niektórych jest ważne, na co tracą czas i pieniądze radni i miejskie spółki, jaki jest poziom rozpatrywanych "problemów" miejskich.

20


wolny człowiek ~wolny człowiek (Gość)02.01.2013 18:21

podtrzymuję. nalezy zwolnić całe kierownictwo.

20


sklave sklaveranga02.01.2013 16:24

Utrzymanie.
1.Pieniądze wydawane na życie.
2.Wyżywienie; też: mieszkanie, nocleg.
No i pasuje jak ulał do zarządu, dyrekcji.....
Utrzymać też można kogoś na wodzy no ewentualnie kochankę....
Jaka władza takie i jej nazewnictwo.
Jak papugi w całej Polsce zmienili MZDiK na ZDiUM.
http://sklave.manifo.com/

10


Redaktor Maj ~Redaktor Maj (Gość)02.01.2013 15:40

Byli i tacy którzy poszli spać w Katowicach a obudzili się w Stalinogrodzie:), u nas nastąpiła zmiana obowiązków zamiast zajmowaniem się komunikacją, zajmą się utrzymaniem :).
http://naszpiotrkow.blogspot.com/

10


krzysiek71 ~krzysiek71 (Gość)02.01.2013 14:27

Brawo,macie przykład jak sie marnotrawi pieniądze podatników,zmiana pieczątek,druków urzędowych,oprogramowania komputerowego,tablic ,szyldów,w dupach się poprzewracało tym nierobom.

10


darkangel ~darkangel (Gość)02.01.2013 14:19

szkoda że nie zmienili dyrekcji - Byczyńskiego,Żaka,Majsaka i całej reszty nierobów !!!

10


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat