- Minął termin, w jakim zakład powinien wystawić nam PIT 11 i nie możemy się rozliczyć z Urzędem Skarbowym. Dzwoniliśmy kilka dni temu do syndyka i powiedział, że załatwił to z panem Siwakowskim, ale do dziś nic nie otrzymaliśmy – mówią byli pracownicy.
Skontaktowaliśmy się z Urzędem Skarbowym by zapytać o to, co w takiej sytuacji powinni zrobić pracownicy fabryki. – Pracownicy, którzy nie otrzymali od pracodawcy PIT-ów 11, a termin już upłynął, i tak będą zobowiązani do złożenia zeznania według swojej najlepszej wiedzy. Na pewno to zeznanie nie będzie prawidłowe, ale będzie złożone. Kiedy Urząd Skarbowy będzie wszczynał procedurę kontrolną, to wszyscy będą mogli złożyć korekty - mówi Danuta Szwedo, kierownik działu obsługi bezpośredniej Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim.
PIT-ów nie otrzymało ponad stu byłych pracowników PFM-u.
(Strefa FM)
- Zderzenie pojazdów przy Hali Targowej w Piotrkowie. Kierowca wymusił pierwszeństwo
- Ścieżka rowerowa Piotrków - Przygłów oficjalnie otwarta
- Policja apeluje o bezpieczną podróż podczas świątecznych wyjazdów
- ZUS wypłacił ponad 151,2 tys. świadczeń "Aktywnie w żłobku" na 214,4 mln zł
- Pożar ciężarówki na A1
- Miejskie wigilie w regionie. Piotrków, Bełchatów, Opoczno, Tomaszów, Łódź
- Ponad 1,3 mln zł umorzonej pożyczki
- Wspólne działania policji i straży leśnej. Patrolują okoliczne lasy
- Wyłudzał pieniądze za pomocą BLIK-a