- Minął termin, w jakim zakład powinien wystawić nam PIT 11 i nie możemy się rozliczyć z Urzędem Skarbowym. Dzwoniliśmy kilka dni temu do syndyka i powiedział, że załatwił to z panem Siwakowskim, ale do dziś nic nie otrzymaliśmy – mówią byli pracownicy.
Skontaktowaliśmy się z Urzędem Skarbowym by zapytać o to, co w takiej sytuacji powinni zrobić pracownicy fabryki. – Pracownicy, którzy nie otrzymali od pracodawcy PIT-ów 11, a termin już upłynął, i tak będą zobowiązani do złożenia zeznania według swojej najlepszej wiedzy. Na pewno to zeznanie nie będzie prawidłowe, ale będzie złożone. Kiedy Urząd Skarbowy będzie wszczynał procedurę kontrolną, to wszyscy będą mogli złożyć korekty - mówi Danuta Szwedo, kierownik działu obsługi bezpośredniej Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim.
PIT-ów nie otrzymało ponad stu byłych pracowników PFM-u.
(Strefa FM)
- Konferencja prasowa prezydenta Piotrkowa
- Jesienny koncert w piotrkowskim MOK-u
- 17 mln na Centrum Świętego Mikołaja w Wolborzu
- Dzień Pracownika Socjalnego. Statuetki dla MOPR i PCPR w Piotrkowie
- Podsumowali tegoroczną kwestę
- Kto zostanie mistrzem gminy Sulejów?
- Problem mieszkańców bloków w Woli Krzysztoporskiej
- Szukali ciała w dawnym szpitalu
- Lubisz jazz? Wpadnij na dwa dni do Sulejowa