- Nie mamy ambicji, żeby wyręczać taksówki czy inne pojazdy, żeby być komunikacją na drogach osiedlowych. Zmiany, które będą wprowadzane, to zmiany typu obsługa ulicy Świerczowskiej czy Michałowskiej. Obsługa Twardosławickiej mogłaby odbywać się, gdybyśmy znaleźli miejsce do zawracania - wyjaśnia Stankowski.
Trwają negocjacje z właścicielami prywatnych terenów. Urząd Miasta, by móc zainwestowac w budowę krańcówki, chce zawrzeć długoletnią umowę o dzierżawę gruntów.
Podobny problem dotyczy przedłużenia linii autobusowych na ulice: Malinową i Energetyków w Piotrkowie.
- Ostatki z Piliczanami w Sulejowie
- Po tragedii nastolatka. Znamy wyniki kontroli doraźnej w I LO w Piotrkowie
- Inspekcja Weterynaryjna ostrzega - ogniska ptasiej grypy
- Zakończyły się prace nad przebudową trzech odcinków dróg gminnych Aleksandrowa
- Boiska Sportowe nad zalewem w Czarnocinie
- Piotrków. Areszt dla czterech paserów
- Śmiertelny wypadek w Ostrowie. Dachował samochód. Nie żyje 69-letnia pasażerka
- Zderzenie dwóch aut przed pasami w Al. Armii Krajowej
- Ponad 21 mln zł na odnowę kamienic na "starówce" w Piotrkowie