- Nie mamy ambicji, żeby wyręczać taksówki czy inne pojazdy, żeby być komunikacją na drogach osiedlowych. Zmiany, które będą wprowadzane, to zmiany typu obsługa ulicy Świerczowskiej czy Michałowskiej. Obsługa Twardosławickiej mogłaby odbywać się, gdybyśmy znaleźli miejsce do zawracania - wyjaśnia Stankowski.
Trwają negocjacje z właścicielami prywatnych terenów. Urząd Miasta, by móc zainwestowac w budowę krańcówki, chce zawrzeć długoletnią umowę o dzierżawę gruntów.
Podobny problem dotyczy przedłużenia linii autobusowych na ulice: Malinową i Energetyków w Piotrkowie.
- Anna Milczanowska nowym prezesem okręgu piotrkowskiego PIS
- Burmistrz Sulejowa podsumowuje i planuje
- Weź udział w konkursie, dostań dodatkowe punkty
- Kataryniarz Jan i DeLorean DMC-12 w Rynku Trybunalskim. Wyjątkowe wydarzenie w sercu piotrkowskiej Starówki
- Wypadek w Kamockiej Woli
- Niepodległa w Wolborzu
- Groźny wypadek na skrzyżowaniu Słowackiego i Concordii. 2 osoby zostały ranne. Droga była zablokowana
- Autostrada A1 zamknięta - tak pokazują mapy Google
- Mariusz Szczygieł zagościł w piotrkowskiej Mediatece