Do niedawna w specjalnie wydzielonym okienku można było dowiedzieć się o interesujących nas połączeniach kolejowych. Teraz skazani jesteśmy na łaskę i niełaskę kasjerki. Kasa jest jedna a kolejki czasem gigantyczne.
- Informacja, która wcześniej na tym dworcu istniała, należała do PKP Przewozy Regionalne. Ten przewoźnik zlikwidował zarówno kasę, jak i informację. W tej chwili na dworcu znajduje się jedna kasa należąca do PKP Intercity. Kasjer, który sprzedaje w tym okienku bilety jest zobowiązany do udzielania informacji. Ponadto na dworcu dostępne są plakaty z rozkładami jazdy oraz wyświetlacze. Nie planujemy otworzenia drugiej kasy na piotrkowskim dworcu. Być może w najbliższym czasie uruchomimy biletomat, który będzie również do dyspozycji pasażerów. Kolejki do kas powinny się wtedy zmniejszyć. Dostęp do informacji przy okienku biletowym będzie więc wtedy lepszy - mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Tak więc - zamiast informacji - PKP Intercity proponuje nam biletomaty.
(Strefa FM)
- Młodzi strażacy już korzystają ze sprzętu kupionego dzięki dotacjom
- WOŚP w Piotrkowie gra na całego. Mnóstwo atrakcji
- Łódzkie regionem nowych szans – 49 mln zł na projekty społeczne
- Co dalej z piotrkowską Europą?
- Wolontariusze WOŚP pobrali puszki i identyfikatory
- Studniówka I LO im. Bolesława Chrobrego w Piotrkowie - niezapomniany bal maturzystów w restauracji Jan w Bełchatowie
- Kolizja w Poniatowie: Opel Astra uderzył w zaparkowane auto
- Czy piotrkowski samorząd stracił bezpowrotnie 2 miliony złotych?
- Nowa Rada Nadzorcza Piotrkowskich Wodociągów i Kanalizacji