Do niedawna w specjalnie wydzielonym okienku można było dowiedzieć się o interesujących nas połączeniach kolejowych. Teraz skazani jesteśmy na łaskę i niełaskę kasjerki. Kasa jest jedna a kolejki czasem gigantyczne.
- Informacja, która wcześniej na tym dworcu istniała, należała do PKP Przewozy Regionalne. Ten przewoźnik zlikwidował zarówno kasę, jak i informację. W tej chwili na dworcu znajduje się jedna kasa należąca do PKP Intercity. Kasjer, który sprzedaje w tym okienku bilety jest zobowiązany do udzielania informacji. Ponadto na dworcu dostępne są plakaty z rozkładami jazdy oraz wyświetlacze. Nie planujemy otworzenia drugiej kasy na piotrkowskim dworcu. Być może w najbliższym czasie uruchomimy biletomat, który będzie również do dyspozycji pasażerów. Kolejki do kas powinny się wtedy zmniejszyć. Dostęp do informacji przy okienku biletowym będzie więc wtedy lepszy - mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Tak więc - zamiast informacji - PKP Intercity proponuje nam biletomaty.
(Strefa FM)
- Wypadek na Wojska Polskiego. Dwie osoby ranne. Zderzenie 4 samochodów. Droga była całkowicie zablokowana ZDJĘCIA
- Zderzenie 4 samochodów w Al. Sikorskiego. Dwie osoby trafiły do szpitala. Utrudnienia na węźle Piotrków-Południe
- Policja sprawdza czy zarząd PSM popełnił przestępstwo
- Praca wre na placu budowy Castoramy ZDJĘCIA FILM
- Ile kosztuje i ile czeka się na paszport w Piotrkowie Trybunalskim?
- Te drogi są już w pełni do dyspozycji kierowców
- 25-latka zatrzymana z narkotykami
- Skolim rozgrzał publiczność. Święto Gminy Grabica za nami [fotorelacja]
- Kolejne zderzenie samochodów na Wojska Polskiego. Jeden z samochodów skręcał na parking