Do niedawna w specjalnie wydzielonym okienku można było dowiedzieć się o interesujących nas połączeniach kolejowych. Teraz skazani jesteśmy na łaskę i niełaskę kasjerki. Kasa jest jedna a kolejki czasem gigantyczne.
- Informacja, która wcześniej na tym dworcu istniała, należała do PKP Przewozy Regionalne. Ten przewoźnik zlikwidował zarówno kasę, jak i informację. W tej chwili na dworcu znajduje się jedna kasa należąca do PKP Intercity. Kasjer, który sprzedaje w tym okienku bilety jest zobowiązany do udzielania informacji. Ponadto na dworcu dostępne są plakaty z rozkładami jazdy oraz wyświetlacze. Nie planujemy otworzenia drugiej kasy na piotrkowskim dworcu. Być może w najbliższym czasie uruchomimy biletomat, który będzie również do dyspozycji pasażerów. Kolejki do kas powinny się wtedy zmniejszyć. Dostęp do informacji przy okienku biletowym będzie więc wtedy lepszy - mówi Małgorzata Sitkowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.
Tak więc - zamiast informacji - PKP Intercity proponuje nam biletomaty.
(Strefa FM)
- Prezydent Piotrkowa Juliusz Wiernicki przerywa milczenie – oficjalne oświadczenie
- Konferencja Konfederacji w sprawie problemu hejtu w szkołach
- DISCOROLOWISKO na zakończenie ferii 2 marca
- 81. Rocznica śmierci Mariana Króla ps. "Szczerba"
- Pierwszy tydzień ferii za nimi
- Pierwszy turnus ferii ze środowiskową świetlicą socjoterapeutyczną "Bartek" już zakończony
- Rekordowe konkursy. Sołectwa z tysiącami pomysłów
- Podpalał swoje rzeczy i wyrzucał na podwórko. Kolejny pożar w Piotrkowie
- Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Woli Krzysztoporskiej zaprasza na bezpłatne konsultacje