- Rozpoczęliśmy kontrolę dostępności usług pocztowych. Sprawdzimy, jak Poczta wykonuje swoje obowiązki. W ramach tej kontroli przygotowaliśmy ankietę dla wszystkich klientów Poczty, zamieściliśmy tę ankietę na stronie internetowej Najwyższej Izby Kontroli, zapraszamy wszystkich do jej wypełnienia. Nasza poprzednia kontrola wykazała, że dostęp do usług świadczonych przez Pocztę był ograniczony, jedynie 20 urzędów w kraju prowadziło działalność przez całą dobę. W wielu przypadkach placówki pocztowe były bardzo krótko otwarte, w wielu małych miejscowościach do 15.00. Jednym z głównych problemów Poczty był fakt, że listonosze zbyt często zamiast dostarczać listy polecone i paczki, pozostawiali w skrzynkach awiza. Taka praktyka przerzucania odbioru przesyłek na klientów i pracowników placówek pocztowych powodowała wydłużenie kolejek i czasu obsługi, sprawdzimy, czy w tym zakresie nastąpiła poprawa usług. Ankieta, którą zamieściliśmy na stronach internetowych. Ma nam pozwolić na uzyskanie informacji, czy usługi świadczone przez Pocztę spełniają oczekiwania klientów oraz czy w ostatnich 3 latach nastąpiła w tym okresie poprawa - mówi Paweł Biedziak, rzecznik Najwyższej Izby Kontroli.
- Zderzenie pojazdów przy Hali Targowej w Piotrkowie. Kierowca wymusił pierwszeństwo
- Ścieżka rowerowa Piotrków - Przygłów oficjalnie otwarta
- Policja apeluje o bezpieczną podróż podczas świątecznych wyjazdów
- ZUS wypłacił ponad 151,2 tys. świadczeń "Aktywnie w żłobku" na 214,4 mln zł
- Pożar ciężarówki na A1
- Miejskie wigilie w regionie. Piotrków, Bełchatów, Opoczno, Tomaszów, Łódź
- Ponad 1,3 mln zł umorzonej pożyczki
- Wspólne działania policji i straży leśnej. Patrolują okoliczne lasy
- Wyłudzał pieniądze za pomocą BLIK-a