Dworzec PKP: Nie będzie przejścia podziemnego

Strefa FM Wtorek, 30 marca 201015
Czy podczas remontu dworca kolejowego możliwa jest budowa przejścia podziemnego, które umożliwiłoby przejście na drugi peron, by nie korzystać już z kładki nad torami?
Dworzec PKP: Nie będzie przejścia podziemnego

Prawdopodobnie nie, ponieważ harmonogram prac tego nie przewiduje. Jednak według niektórych użytkowników dworca kolejowego - takie przejście to dobry pomysł.


Jakie zatem prace będą wykonane? Przypomina to przedstawicielka kolei - Maja Jakubowska. - Cała elewacja na zewnątrz i ściany wewnątrz będą zmodernizowane, zostaną wymienione drzwi i okna, pokrycie dachu, oraz zadaszenie nad peronem. Zadaszenie nie jest planowane nad drugim peronem.

 

Wybudowanie przejścia podziemnego leży w gestii PKP Polskie Linie Kolejowe. - Jeżeli będzie sprecyzowana modernizacja dworca, my jako Polskie Linie Kolejowe chcielibyśmy przygotować wniosek, który dałby szansę na poprawę estetyki i dostosowania do wymogów unijnych peronu wyspowego - powiedział Marek Olkiewicz - dyrektor zakładu linii kolejowych w Łodzi.

 

Przypomnijmy że remont dworca kolejowego ma kosztować 19 milionów złotych.

 

POLECAMY


Zainteresował temat?

0

0


Komentarze (15)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

skiperomania ~skiperomania (Gość)30.03.2010 16:06

za 19 milionów złotych remont elewacji wymiana okien i dzwi oraz pokrycia dachu??? To pachnie już jakimś absurdem!!!Ludzie tu potrzebne jest przejście podziemne bo się nie ma jak do pociągu dostać jak się jeden podstawi i zadaszenie na peronie a nie K..wa elewacja za 19 milionów

00


Doker ~Doker (Gość)30.03.2010 12:51

Tylko teraz jest okazja do prawdziwego remontu, czyli połączenia remontu dworca z budową jakże potrzebnego przejścia podziemnego, czy nawet z wybudowaniem nowych peronów. Jak coś zrobić to porządnie, ale niestety mamy tyle kolejowych spółek, że przy tak kompleksowym remoncie potrzebnych jest milion decyzji różnych podmiotów. Liczę, że jednak rozsądek w tym przypadku wygra i dworzec odzyska swój blask i zyska funkcjonalność.

00


były pasażer ~były pasażer (Gość)30.03.2010 11:58

Ciekwe dlaczego wolno chodzic po przejeżdzie kolejowym ul. Słowackiego, jesli oczywiście jest otwarty, a nie wolno legalnie przejść po tym przejeździe na peron II, chociaż większość tak robi. Wolno więc spacerować po peronie II, nawet aż do ul. Słowackiego, ale żeby wyjść z tego peronu i znaleźć się np. na chodniku wzdłuż przejazdu kolejowego, czyli za płotkiem, to trzeba gramolic się na tzw. "kładkę", Czy to nie jest robienie z ludzi wariatów?. A może chodzi o to, żeby ludzie chodzili nielegalnie i żeby można było karać mandatami?. A wogóle to komu przeszkadzało normalne przjście na peron II?... Taki było od dawien dawna, pamietam tylko, że kiedyś była tam brama zasuwana i kolejarz ją zamykał, kiedy jechał pociąg. Teraz musimy po kładce, to może wobec takiego traktowania pasażera tego remontu też nie warto robić?... Przede wszystkim należy przywrócić normalne przjście na peron II!

00


lukch ~lukch (Gość)30.03.2010 11:48

... elewacja wewnątrz i wewnątrz ... ;-)

00


zet ~zet (Gość)30.03.2010 10:49

a czy remont obejmie renowacje zadaszenia wraz z podpierajacymi je słupami nad peronem 1?? i np montaz monitoringu który przydałby sie tam ??

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat