Dlaczego Piotrków wciąż nie ma strategii promocji miasta?

Piątek, 25 marca 201642
Piotrków Trybunalski nadal nie ma strategii promocji miasta. Dlaczego? O to urzędników (od promocji właśnie) pytali podczas ostatniej sesji Rady Miasta radni.
fot. internetfot. internet

Odpowiadała Ilona Patyk, kierownik Referatu Promocji, która informowała, że do 21 marca wpływały oferty na opracowanie strategii promocji miasta. Do Urzędu wpłynęły w sumie 23. - Trwa ich analiza. Najdroższa opiewa na kwotę 362 tys. zł, tymczasem w budżecie miasta na promocję przeznaczono 60 tys. Termin realizacji strategii to najwcześniej 30 czerwca – mówiła urzędniczka.

Z odpowiedzi nie był zadowolony Przemysław Winiarski, radny klubu Razem dla Piotrkowa. - Nie tak miało być - mówił. - Pamiętam spotkanie w CIT z 12 stycznia. Umówiliśmy się wówczas, że strategia promocji miasta zostanie przyjęta najpóźniej podczas czerwcowej sesji. Pani kierownik uważała wtedy ten termin za w pełni realny. Nie zadowala mnie więc ta odpowiedź. Poza tym kwoty, które miały być przeznaczone na wyłonienie firmy, która ma opracować strategię również były inne.
 
Do tego, że Piotrków Trybunalski potrzebuje profesjonalnej strategii promocji nikogo nie trzeba przekonywać, zwłaszcza po słynnej sprawie z porem, która odbiła się echem nie tylko w Piotrkowie.

 


Zainteresował temat?

4

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (42)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Ignis ~Ignis (Gość)25.03.2016 11:57

Szanowna Pani Patyk!
Nie wykazali się w UM inwencją nie tylko wymyślając tą maszkarę, ale także reklamowe hasło jest do kitu: "Pora na Piotrków". Jak to rozumieć? Że zrzucić na Piotrków z samolotów 100 ton pora? Czy jednego znaleźć pora na Piotrków? I co tym porem w Piotrkowie? Przywalić komuś w łeb?
A oto jakie hasło powinno być mottem działań promocyjnych na 800-lecie Piotrkowa. Oto to hasło:
"PORa wyjąć PORa z rozPORA !"

100


paola ~paola (Gość)25.03.2016 11:03

Ta maskotka to kompletna tragedia, grafik płakał jak projektował. Piotrków ma piękną historię zamiast do tego nawiązać to maskotką jest por nie mający nic wspólnego z tym miejscem. Na tle polski piotrków stał sięt pośmiewiskiem :D

100


paola ~paola (Gość)25.03.2016 11:02

Ta maskotka to kompletna tragedia, grafik płakał jak projektował. Piotrków ma piękną historię zamiast do tego nawiązać to maskotką jest por nie mający nic wspólnego z tym miejscem. Na tle polski piotrków stał sięt pośmiewiskiem :D

90


Kukizowiec ~Kukizowiec (Gość)25.03.2016 10:50

Gdyby Piotrków był małym Wilnem, małym Toruniem, czy innym normalnym miastem w miniaturze, a nie małą Sycylią, piotrkowski Magistrat angażowałby w promocję instytucje pozarządowe związane z szeroko pojętą kulturą. Najlepszą strategią jest danie możliwości takim młodym zapaleńcom oraz profesjonalnym historykom, którzy badają historię miasta w sposób naukowy. Plus tego jest taki, że Ci ludzie robią wtedy dobrą promocję i jeszcze do tego są w swoim żywiole, kosztuje to o wiele mniej niż zatrudnianie masy nikomu niepotrzebnych urzędników i jest profesjonalnie. Dopóki tego nie będzie, dopóty będziemy zaskakiwani, że symbolem Piotrkowa jest zielono-biała prezerwatywa. Skądinąd symbol niezwykle trafny: prezerwatywa jako symbol braku rozwoju miasta.
PS: Stare Kufle mogłyby już iść do muzeum szkła, naczyń albo jeśli to niemożliwe to przynajmniej na jakiś czas do zmywarki.

110


Patryk ~Patryk (Gość)25.03.2016 10:27

To ja zadam pytanie: po co są zatrudnieni ludzie w Referacie Promocji, skoro od wielu lat zakładają, że strategię promocji powinna zrobić zewnętrzna firma za olbrzymie pieniądze? Taka np. firma z zewnątrz nie zna realiów Piotrowa i przygotuje jedynie słowotok z ogólnymi wskazówkami co należy robić w ramach promocji. Zapłacimy za to olbrzymie pieniądze, ale efekt może być mizerny. Przeważnie takie dokumenty trafiają do szuflady i mogą być ewentualnie pokazane na sesji Rady Miasta z przeświadczeniem "lekcje odrobiliśmy". Szkoda, że jedyna kreatywność tego referatu jest zauważalna podczas Dni Miasta (Imieniny Piotrków - kto to wymyślił!). Zresztą i tak całą organizacją i nadzorem tych dni PT zajmuje się opłacona firma zewnętrzną. Brak kreatywności i zaradności !

70


97-??? ~97-??? (Gość)25.03.2016 09:48

Pani Patyk ciągle w tej czarnej skórce,śpi pani w niej,czy aby nie jest za mała ? Obstanie panią ?

101


ja ~ja (Gość)25.03.2016 09:48

Może jakby odmłodzili to towarzystwo to by się coś działo. Nie wyglądają na rozrywkowych ludzi z zapałem.

90


cynik ~cynik (Gość)25.03.2016 09:20

Będąc dzisiaj na tzw. hali na przedświątecznych zakupach widzałem bardzo dużo porów i o dziwo sprzedawca mówił ,że sporo się ich sprzedaje. A więc malkontenci ...."strategia porowa" działa. Sam kupiłem jednego...bo żona kazała. Pójdzie do garnka...na pożytek rodzinie.

82


sklave sklaveranga25.03.2016 09:00

Piotrków nie potrzebuje specjalnie się promować. Mamy najlepszego prezydenta, najwspanialszego posła eksperta od wybuchów. No i niezatapialną poseł Elę.
Foto na http://sklave.manifo.com/foto-szopka

81


guzgu ~guzgu (Gość)25.03.2016 08:46

brakuje mi tu tej osoby co z tą tacą biegała w czasie sesji

70


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat