Dbamy o stan techniczny pojazdów naszych klientów

Tydzień Trybunalski Sobota, 16 listopada 201316
Rozmowa z Marianem Fornalikiem, właścicielem firmy Autoperfekt w Piotrkowie
Dbamy o stan techniczny pojazdów naszych klientów

- TT: Autoperfekt wygrał ranking portalu ePiotrkow.pl na najlepszy warsztat samochodowy w Piotrkowie po “sportowej walce” do ostatniej chwili. Czujecie satysfakcję?
- Marian Fornalik: Tak, jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani. Przede wszystkim chciałbym podziękować klientom, którzy wysyłali SMS-y na nasz warsztat.

 

- Czym konkretnie się zajmujecie?
- Prowadzimy usługi w zakresie obsługi i naprawy ze strony eksploatacyjnej pojazdów, takie jak: geometria, przeglądy techniczne (bez wbijania w dowód rejestracyjny), okresowe. Generalnie dbamy o stan techniczny pojazdów naszych klientów.

 

- A jaki jest stan techniczny pojazdów w naszym regionie?
- Piotrków ma dość dużą gamę samochodów. Więcej pieniędzy w kieszeni dają nam dziury w naszych drogach. Ale mimo wszystko piotrkowianie dbają o swoje pojazdy.

 

- Najwięcej pracy macie chyba po okresie zimowym, gdy tych dziur w piotrkowskich drogach jest najwięcej.
- Okres zimowy i wczesnowiosenny to są najczęściej uszkodzenia zawieszenia, instalacji elektrycznej. Klienci często nie widzą, gdzie wjeżdżają, do tego swoje “robią” krawężniki. Staramy się auta doprowadzić do takiego stanu, aby nasi klienci mogli później bezpiecznie dojechać na wakacje.

 

- A jakim sprzętem dysponujecie?
- Sprzęt jest coraz nowocześniejszy, jest to związane z wymogami klientów, którzy kupują coraz lepsze samochody. Staramy się dogonić serwisy autoryzowane.

 

- Dziś często auta są bardzo skomplikowane technicznie, skomputeryzowane. Dawniej można było fiata 126 p rozebrać samemu praktycznie “do zera”, a potem bez problemu go złożyć.
- Zgadza się. Ale my dziś mamy taki sprzęt, że 95% usterek jesteśmy w stanie wykryć i naprawić.

 

- Sprzęt to nie wszystko, potrzebna jest też wykwalifikowana i doświadczona kadra.
- Mam kilku doświadczonych pracowników. Współpracujemy z firmami, które szkolą ludzi, aby ci wiedzieli, jak podejść do danego problemu.

 

- Młodzież garnie się do zawodu mechanika? Dziś dopiero odtwarzane jest szkolnictwo zawodowe, które zostało zlikwidowane po transformacji systemu.
- U nas można się nauczyć zawodu. Mechanicy mają przydzielonych uczniów. Kiedyś miałem 5 - 6 uczniów, dziś 1 - 2 rocznie. Nie ma kogo szkolić.

 

- Jak długo klient czeka na swoje auto?
- Jest to uzależnione od rodzaju usterki. Czas oczekiwania od 1 do 3 dni. Z częściami nie mamy problemu.

 

- Naprawiacie wszystkie marki samochodów, od popularnego kiedyś “malucha” do najbardziej nawet skomplikowanego suva?
- Tak, nawet wartburga mamy w naprawie. Dla jednego najlepszym wozem jest fiacik, a dla innego mercedes z najwyższej półki.

 

- Jeśli ktoś jest zainteresowany usługą w Pana firmie, to w jaki sposób może się z Państwem skontaktować?
- Najlepiej oczywiście jest przyjechać lub podejść na ulicę Kostromską 41 (dawny LOK), można też skontaktować się telefonicznie pod nr: 606-712-607 lub 733-90-51 albo wysłać e-mail na adres: autoperfekt@poczta.onet.pl.

 

Rozmawiał AW


Zainteresował temat?

4

8


Zobacz również

reklama

Komentarze (16)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

kqkkkmmm ~kqkkkmmm (Gość)04.03.2019 19:51

powiem tak mechanicy jedno razowej wizyty nie dość że naprawili mi busa w taki sposób że na ciepłym silniku nie chę odpalać to jeszcze wcześniej mnie naciągneli na czyszczenie układu paliwowego nie polecam wg właściciel bardzo chamski dla ludzi którzy mają skromny samochód

00


klientka ~klientka (Gość)20.11.2013 21:38

Wymieniałam u nich rozrząd w swoim samochodzie.Dali wybór oryginalu lub zamiennika, być może trochę drożej niż gdzie indziej ale dobra obsługa i jakość. Na pewno będę do nich jeździła.

00


klient ~klient (Gość)20.11.2013 21:32

Ja zostawiłem auto do naprawy, dostałem kosztorys i wszystko się zgadzało.

00


Były klient ~Były klient (Gość)18.11.2013 05:22

Warsztat bardzo dobry ale po zatrudnieniu p. Andrzeja ceny ostatnio wzrosły o czym do końca nie ma pojęcia właściciel średnio o 50 zł na każdym aucie warto to kontrolować panie Marianie

10


Avantgarde ~Avantgarde (Gość)17.11.2013 20:40

Mi robił auto 2 tygodnie. Dopiero jak chciałem zabrać auto to nagle w 2 godziny naprawili. Ponadto wzieli 1200zł!!! Mało tego kazałem zamontować część którą miałem w zapasie a przy odbiorze auta powiadomili mnie że założyli swoją bez mojej wiedzy w cenie 2x wyższej niż rynkowa! 2 razy byłem i nigdy już tam nie pojadę. Jest dużo więcej uczciwszych, tak samo dobrych i najważniejsze że tańszych warsztatów. Nie polecam.

01


kierowca ~kierowca (Gość)17.11.2013 19:12

a ja jestem zadowolony bo inni z moim autem nie wiedzieli co jest nie tak. Naprawiałem tę sama wadę u kliku mechaników no i kilka razy płaciłem a auto wciąż szwankowało. Byłem w końcu u nich zostawiłem auto rano potem zadzwonili co jest wg nich i ile to będzie kosztowało auto odebrałem po południu.
Aha jeszcze powiedzieli mi co należałoby zrobić bo może się niedługo zepsuć

00


Kandhal ~Kandhal (Gość)17.11.2013 10:55

"Piotrkowianin" napisał(a):
Od ładnych kilku lat to nie jest już numer kierunkowy: https://pl.wikipedia.org/wiki/Numer_kierunkowy


Dotyczy to kierunkowego 0-44,natomiast dzwoniąc na stacjonarny przed numerem docelowym wybieramy 44.

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga17.11.2013 10:38

"polak-" napisał(a):
a co do nr telefonu to trzeba nr kierunkowy wybrać 44

Od ładnych kilku lat to nie jest już numer kierunkowy: https://pl.wikipedia.org/wiki/Numer_kierunkowy

Cytuję:
Począwszy od 2006 r. obowiązuje zamknięty plan numeracji krajowej[8]. Oznacza to, że międzystrefowe numery kierunkowe przestały istnieć i stały się integralną częścią każdego stacjonarnego krajowego numeru abonenckiego, od tej pory 9-cyfrowego. Z początkiem 2007 roku został zlikwidowany sygnał zgłoszenia po wybraniu pierwszego "0" (tzw. sygnał wolny przed wybraniem numeru kierunkowego)[3], a od 15 maja 2010 r. zablokowano[a] (po okresie przejściowym trwającym od 30 września 2009) wybieranie "0" przed 9-cyfrowym numerem abonenta[9].

Komentarz był edytowany przez autora: 17.11.2013 10:39

00


gość85 ~gość85 (Gość)17.11.2013 08:38

Byłem raz i to ostatni...

00


polak ~polak (Gość)16.11.2013 22:58

a co do nr telefonu to trzeba nr kierunkowy wybrać 44

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat