Czy w Piotrkowie można obecnie zawiesić działalność gospodarczą?

Środa, 15 kwietnia 20207
- Dlaczego w piotrkowskim Urzędzie Miasta nie można zawiesić lub wyrejestrować działalności gospodarczej? - Takie pytanie zadała nam nasza czytelniczka. Sprawdziliśmy czy rzeczywiście jest to obecnie niemożliwe i okazało się, że wnioski w tej sprawie urzędnicy przyjmują, choć obecnie na nieco innych zasadach.
fot.: pixabay fot.: pixabay

Instrukcje w jaki sposób obecnie można wyrejestrować lub zawiesić działalność, przesłali nam przedstawiciele biura prasowego Urzędu Miasta w Piotrkowie Trybunalskim:

W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa, w trosce o zdrowie mieszkańców oraz pracowników urzędu, od 16.03 do odwołania ograniczona jest możliwość osobistego załatwiania większości spraw w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
Działalność gospodarczą można jednak zawiesić lub wyrejestrować przez internet lub telefonicznie (tel. (44) 732-77-02 w godz. 8.00-15.00). Urzędnicy krok po kroku przeprowadzą klientów w tej procedurze. Oczywiście potrzebny będzie do tego kwalifikowany podpis elektroniczny lub Profil Zaufany, który szybko można uzyskać przez Internet, wystarczy skorzystać z bankowości elektronicznej.
Wnioski o zawieszeniu lub zakończeniu działalności będzie można również składać po zakończeniu pandemii.


Urzędnicy przypominają, że okres zawieszenia rozpoczyna się od dnia wskazanego we wniosku o wpis informacji o zawieszeniu wykonywania działalności gospodarczej (i może to być data wsteczna).


Zainteresował temat?

2

0


Zobacz również

Komentarze (7)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

To się nie mieści.... ~To się nie mieści.... (Gość)15.04.2020 15:20

A czy Szanowny Pan Prezydent ma rozeznanie ile osób posiada internet i podpisy elektroniczne?
I czy potrafi w tym gąszczu przepisów się odnaleź? W tym przypadku winna być osobista wizyta w urzędzie, bez względu na ochronę swoich pracowników. Tym bardziej, że decyduje data złożenia wniosku.

42


Bareja ~Bareja (Gość)15.04.2020 17:17

"... po zakończeniu pandemii". Sam Mistrz by tego nie wymyślił! Szczyt głupoty!

31


gość ~gość (Gość)15.04.2020 16:49

Taka jest pomoc ze strony Magistratu skierowana do przedsiębiorców w czasie pandemii. Celowa nieudolność i lenistwo.

31


wollf ~wollf (Gość)15.04.2020 12:16

te ograniczenia zniszcza wiele jednoosobowych firm i wszyscy pujda do biura pracy po zasilek do tego doprowadzi rzad Pisu

63


Bolek ~Bolek (Gość)15.04.2020 13:53

pisofce podniesli Polskę z kolan a Łantoni zwrócił honor temu miastu ,dzieki niemu jesteśmy znani na świecie, dzięki zawierzeniom PMP nie zginie naród ani jedna firma czy też robota , wszystkie plusy utrzymajum , bogatym zabioro, piotrków jeszcze bbędzie dzieki tym ludziom metropolium!

32


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat