W Focus Mall ruszyły zimowe wyprzedaże, to świetna okazja żeby zaopatrzyć się w to, czego Mikołaj nie dał rady podrzucić nam w Wigilię. Nie zapomnijmy też o dobrym przygotowaniu do radosnego wejścia w Nowy Rok 2022. Wszystko, czego nam potrzeba znajdziemy w szerokiej ofercie sklepów w galerii. Warto zajrzeć zarówno do salonów odzieżowych i obuwniczych, jak i skorzystać z innych ciekawych propozycji np. w zakresie wyposażenia i dekoracji domu.
Jako, że koniec roku to czas podsumowań warto spojrzeć jak wiele zadziało się w Focus Mall w Piotrkowie. Z zebranych danych wynika, że, mimo pandemii, galeria w 2021 działała pełną parą.
W 2021 centrum odwiedziło blisko 3 700 000 osób. W porównaniu do 2020 to 13% więcej. Pojawiły się nowe sklepy – TEDi oraz Dealz, zmieniły się też i powiększyły salony Mohito, Pepco, Time Trend, Apart oraz Ochnik. Zmiany widoczne są także na parkingu. Remontowi poddane zostały strefy wejściowe z najniższego poziomu. Teraz wejścia są lepiej widoczne i oświetlone. W tym roku ruszyła również nowa, ulepszona wersja aplikacji SEZAM 2.0, dzięki której przez cały rok można było otrzymywać nagrody za zakupy zrobione w Focusie. W sumie wydano 1099 nagród o łącznej wartości 47 462 zł.
Wiele uwagi poświęcono dbałości o bezpieczeństwo wszystkich klientów. Galeria otrzymała po raz kolejny certyfikat zapewniający o spełnianiu wszelkich norm bezpieczeństwa wymaganych w związku z pandemią Covid-19. Focus Mall stale dba o podnoszenie komfortu wszystkich, którzy odwiedzają centrum. W tym celu uruchomiono bezpłatną aplikację sAPPort, dzięki której można uzyskać pomoc i dostęp do różnych udogodnień dla siebie i dla dzieci – od kompresora do kół, przez parasolkę po opaski „niezgubki” dla najmłodszych. Od tego roku wszyscy klienci mogą też korzystać z usług punktu informacyjnego oraz multimedialnych infokiosków, w których można znaleźć informacje o sklepach i wydarzeniach w centrum.
Focus Mall w 2021 roku działał również na rzecz ochrony środowiska. „W naszej słynnej pasiece na dachu centrum, każdy z pięciu uli został rozbudowany o specjalną nadstawkę. Powiększanie się pszczelich rodzin potwierdza, że stworzyliśmy owadom doskonałe warunki do życia. Dzięki temu udało się nam zebrać aż 94 litry własnego miodu i rozdać naszym klientom 446 słoików tego wyjątkowego przysmaku.”, mówi Olga Wiernicka, Area Marketing Manager NEPI Rockcastle.
Galeria stara się dbać o budowanie dobrego nastroju w całym mieście, dlatego w tym roku w centrum pojawiła się nowa, świąteczna dekoracja, która cieszy oczy wszystkich robiących zakupy. Najważniejszą częścią zewnętrznej iluminacji jest z widoczny daleka, 13-sto metrowy oświetlony napis „PIOTRKÓW Trybunalski”, który od razu stał się ulubionym tłem do zdjęć mieszkańców i odwiedzających nasze miasto.
Centrum zaprasza wszystkich na zimowe wyprzedaże. Okazje warto śledzić nie tylko na stronie internetowej i na Facebook’u, ale także na profilu Focus Mall na Instagramie. Już teraz wiadomo, że w 2022 pojawi się kilka wyjątkowych nowości oraz niespodzianek dla wszystkich obecnych i nowych klientów galerii.
Focus Mall życzy wszystkim szampańskiej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku 2022!