Macierewicz zamierza włączyć się w kampanię

Strefa FM Środa, 05 maja 201021
Jak już informowaliśmy - w piotrkowskim biurze poselskim Prawa i Sprawiedliwości przedstawiono wczoraj wynik akcji zbierania podpisów pod kandydaturą Jarosława Kaczyńskiego na prezydenta. Podczas specjalnie zwołanej w tym celu konferencji prasowej na listę poparcia dla prezesa Prawa i Sprawiedliwości wpisał się także poseł Antoni Macierewicz.

Przypomnijmy, że w okręgu piotrkowskim zebrano dotychczas ponad 10 tysięcy podpisów popierających kandydaturę Jarosława Kaczyńskiego, jest to jeden z najlepszych wyników w całym kraju.

 

- Reakcja piotrkowian była bardzo głęboka, bardzo spontaniczna i bardzo patriotyczna. Mamy świadomość, że 10 proc. potrzebnych podpisów w skali całego kraju. Prawo i Sprawiedliwość zebrało więcej niż wszystkie inne komitety. To odpowiada temu, co się w Polsce dzieje. Jest wielki patriotyczny zryw, który będzie stanowił o przyszłości naszego kraju - przyznał poseł.

 

Zamierzam aktywnie włączyć się w kampanię prezydencką. Mamy świadomość, że ta niebywała aktywność na ziemi piotrkowskiej pociąga za sobą konieczność towarzyszenia jej. Będę do dyspozycji naszych kolegów, którzy zdołali stworzyć tak wspaniałą organizację - dodał Antoni Macierewicz.

 

Podczas konferencji prasowej Antoni Macierewicz ogłosił również, iż Stowarzyszenie Katolicko - Narodowe, którego poseł jest prezesem , najprawdopodobniej przyłączy się do Prawa i Sprawiedliwości. Decyzja w tej sprawie zapadnie dzisiaj.

 


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (21)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

mieszkaniec PT ~mieszkaniec PT (Gość)06.05.2010 15:41

"Karolina" napisał(a):
Nie słucham radia, o którym myślisz.


Napisałaś do mnie jakbyś słuchała:). Tylko pogratulować doktoratu:). Ja nie napisałem, że poglądy liberalne w gospodarce są najlepsze, bo poglądu PiSu na temat gospodarki też nie są dobre. Zadłużanie państwa nikomu nie wyjdzie na dobre, a w szczególności następnym pokoleniom. Państwo socjalne już kiedyś mieliśmy.

00


Krzysztof ~Krzysztof (Gość)06.05.2010 14:51

"mieszkaniec-PT" napisał(a):
Pani Marta niech wspiera Kaczyńskiego, pani Małgorzata niech wspiera Napieralskiego. To mi nie przeszkadza, ale zbieranie podpisów w kościele to już wielkie nieporozumienie. Kościół jest od wiary nie od polityki. Nie ma się co dziwić, że coraz mniej osób uczęszcza do kościoła, ale sami są sobie księża winni.


Żelazny elektorat PO czuje strach, Jarosław Kaczyński wraca do polityki i to w wielkim stylu. A przecież PO ma tyle ciekawych "liberalnych" pomysłów hehehe.
Nie zauważyłem, żeby mniej osób chodziło do kościoła.
Nikt nikogo nie zmusza do podpisywania, ludzie sami się garną i chcą jakoś walczyć o prawdę. Chcesz zamknąć kościołowi "usta" to już nie te czasy kolego. Nie myśl, że jestem jakimś moherem słuchającym RM, ale na Kościół nie dam ci nic powiedzieć, bo należę do kościoła, a Ty nie więc wara!

00


mieszkaniec PT ~mieszkaniec PT (Gość)06.05.2010 13:07

Pani Marta niech wspiera Kaczyńskiego, pani Małgorzata niech wspiera Napieralskiego. To mi nie przeszkadza, ale zbieranie podpisów w kościele to już wielkie nieporozumienie. Kościół jest od wiary nie od polityki. Nie ma się co dziwić, że coraz mniej osób uczęszcza do kościoła, ale sami są sobie księża winni.

00


maddox ~maddox (Gość)06.05.2010 12:50

"motyl" napisał(a):
Przykład pierwszy z brzegu. Pani Małgorzata Szmajdzińska ma wspierać kandydata lewicy (zresztą Pan Szmajdziński był moim zdaniem bardzo poważnym kandydatem).


W takim razie Szmajdziński nie jest lepszy od Kaczyńskiego (co mnie zresztą nie dziwi, bo lewica zawsze brylowała w zagrywkach poniżej pasa).

Komentarz był edytowany przez autora: 06.05.2010 12:51

00


Karolina ~Karolina (Gość)06.05.2010 12:37

"mieszkaniec-PT" napisał(a):
Honoru mam więcej, niż nie jeden polityk prawicowy. I rozumiem więcej niż Pani, gdyż nie słucham tylko wybranych stacji radiowych i telewizyjnych (z wiadomych względów ich nie wymienię), co najważniejsze to myślę sam, a nie ich ślepo słucham.


Chciałam tylko powiedzieć, że mam 29 lat, doktorat na ukończeniu i słucham raczej stacji zagranicznych. Rozum mam swój (podobnie jak ty) i nie kieruje się, jak sugerujesz tym co usłyszę w mediach. Nie słucham radia, o którym myślisz.
Kiedyś, gdy mniej interesowałam się ekonomią uważałam, że poglądy liberalne w gospodarce są korzystne dla obywateli, teraz wiem, ze są korzystne dla naprawdę małej max 10 % grupy najbogatszych. A wręcz zabójcze dla pozostałej części społeczeństwa. Nie nalezę do tej grupy wybrańców, więc nie mogę głosować, żeby mieć gorzej na PO!

00


Krzysztof ~Krzysztof (Gość)06.05.2010 12:23

"maddox" napisał(a):
Nie zgadzam się. W kampanii Napieralskiego czy Komorowskiego raczej nie uświadczymy żon czy dzieci tragicznie zmarłych. Tak samo nie słyszałem, aby wykorzystywali oni zdjęcia zmarłych do zbierania podpisów. Wykorzystanie w kampanii Marty Kaczyńskiej to będzie zwyczajne granie na ludzkich emocjach a nie merytoryczna walka.
ps. Mam swojego kandydata poza faworytami więc proszę bez dziwnych oskarżeń.


Im, a szczególnie komorowskiemu nie zginął w tej "niewyjaśnionej" katastrofie nikt szczególnie bliski (brat, bratowa i cała rzesza najbliższych przyjaciół). Walka merytoryczna będzie. Oczywiście nikt z PiSu nie będzie obiecywał Irlandi jak tusk, czy Japoni jak walesa, ale napewno będą rzetelne informacje, co należny zrobić dla najbiedniejszych i najsłabszych, a nie tylko dla biznesmenów i osób o zarobkach Pana bieleckiego (kilka milionów złoytych).

00


motyl ~motyl (Gość)06.05.2010 12:22

"maddox" napisał(a):
Nie zgadzam się. W kampanii Napieralskiego czy Komorowskiego raczej nie uświadczymy żon czy dzieci tragicznie zmarłych.

Przykład pierwszy z brzegu. Pani Małgorzata Szmajdzińska ma wspierać kandydata lewicy (zresztą Pan Szmajdziński był moim zdaniem bardzo poważnym kandydatem).

00


maddox ~maddox (Gość)06.05.2010 11:52

"motyl" napisał(a):
Czy powinien przez to się schować w czterech katach? Równie dobrze możnaby powiedzieć, że po trupach idzie Napieralski czy Komorowski (bo wielu ich partyjnych kolegów i koleżanek tam zginęło).


Nie zgadzam się. W kampanii Napieralskiego czy Komorowskiego raczej nie uświadczymy żon czy dzieci tragicznie zmarłych. Tak samo nie słyszałem, aby wykorzystywali oni zdjęcia zmarłych do zbierania podpisów. Wykorzystanie w kampanii Marty Kaczyńskiej to będzie zwyczajne granie na ludzkich emocjach a nie merytoryczna walka.
ps. Mam swojego kandydata poza faworytami więc proszę bez dziwnych oskarżeń.

00


Krzysztof ~Krzysztof (Gość)06.05.2010 11:30

Popieram i zawsze głosuję na P.I.S, najpierw likwidacja złodziei, a następnie budowa praworządnego, sprawiedliwego państwa. Nie wolno nam zapomnieć o naszej historii. Nie możemy ośmieszać ludzi, którzy wierzą w solidarne Państwo, wierzą w uczciwość i praworządność.
Ciężko mi czytać jak można nienawidzić człowieka tylko za to, że walczy o najbiedniejszych i najsłabszych (Pana Jarosława Kaczyńskiego).

00


Piotr Włostowic ~Piotr Włostowic (Gość)06.05.2010 11:30

Powtórzę za Karoliną: Nie macie pojęcia, co oznacza patriotyzm, pamięć narodowa, honor i ojczyzna.
Może przyjdzie kiedyś taki czas, że cokolwiek zaczniecie rozumieć.
cytat
I brawo Motyl! Że jego szyja nie kończy się telewizorem, lecz myślącą głową.

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat