Dotychczas w każdy poniedziałek obsługa klientów w jednostkach ZUS rozpoczynała się
o 8.00 i kończyła o 17.00. Od 1 września 2016 r. zusowskie sale obsługi będą czynne w poniedziałki jeszcze dłużej, bo do godz. 18.00.
- Wprowadzona zmiana jest reakcją na potrzeby klientów. Z pozyskanych informacji wynikało, że mimo wydłużonego dnia obsługi do 17.00 (w poniedziałki), nie wszyscy klienci mieli możliwość dotarcia do ZUS-u przed godziną jego zamknięcia. Ta dodatkowa godzina na pewno przyda się klientom – informuje Monika Kiełczyńska, regionalny rzecznik ZUS w woj. łódzkim.
- Jest to kolejne udogodnienie dla klientów, mające na celu zwiększenie dostępności bezpośredniej obsługi klientów w godzinach popołudniowych – mówi Agnieszka Strzeszewska, naczelnik Wydziału Obsługi Klientów z II Oddziału ZUS w Łodzi.
W pozostałe dni robocze sale obsługi klientów ZUS tak jak obecnie, czynne będą w godz. 8.00 – 15.00.