Zarządzanie wiedzą – klucz do skutecznej organizacji codzienności

Czwartek, 02 czerwca 20162
Każde przedsiębiorstwo gromadzi, przetwarza, a następnie, w mniej lub bardziej efektywny sposób, wykorzystuje pozyskane informacje. To właśnie ta niezbędna wiedza o klientach, adresy firm, numery telefonów, informacje o zaległościach w płatności czy dane o produktach i stanach magazynowych, budują codzienną rzeczywistość funkcjonowania Twojej firmy. Jeśli chcesz skutecznie zarządzać danymi i całościowo usprawnić organizację pracy, wybierz dobry, wspierający system informatyczny, na przykład CRM.
Zarządzanie wiedzą – klucz do skutecznej organizacji codzienności

CRM – źródło wiedzy w Twojej firmie

Nowoczesny, informatyczny system zarządzania relacjami z klientami, jakim jest właśnie CRM, pozwala na gromadzenie, przechowywanie, przetwarzanie i analizowanie danych o wartości biznesowej, a dotyczących Twoich klientów. To niezawodne i niezwykle bezpieczne rozwiązanie stanowi podstawę funkcjonowania coraz większej ilości przedsiębiorstw. Praca w trybie online, jaką zapewnia dostęp przez przeglądarkę internetową, pozwala korzystać z zasobów wiedzy wszystkim użytkownikom, w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu. Poza tym scentralizowanie systemu eliminuje konieczność synchronizacji wielu rozproszonych baz danych istniejących na różnych komputerach.

 

Jak w pełni wykorzystać zgromadzone dane?

Punkt wyjścia stanowi tutaj stworzenie kompleksowej bazy danych, zawierającej rzetelne, na bieżąco aktualizowane informacje dotyczące klientów i kontrahentów. Zebranie wszystkich niezbędnych dla funkcjonowania Twojej firmy informacji w jednym miejscu, umożliwia pełne i efektywne ich wykorzystanie. Wdrożenie systemu CRM zapewnia użytkownikom stały dostęp do potrzebnych informacji oraz pozwala na sprawny przepływ danych i permanentną ich aktualizację.

 

Akcja integracja

CRM umożliwia import danych z innych systemów, na przykład księgowych, służących do fakturowania, czy obsługujących magazyn. Zgromadzenie informacji w jednym miejscu pozwala na ich ujednolicenie, a w rezultacie lepsze wykorzystanie w procesie obsługi klienta.

Zarządzanie wiedzą operacyjną i analityczną

Gromadzenie danych o klientach i kontrahentach, takich, jak:

- dane adresowe,

- informacje o obrotach, płatnościach, sposobie finansowania zakupów, czy limitach kredytowych,

- historia i sposoby komunikacji,

- preferencje zakupowe, potrzeby czy dotychczasowe transakcje,

w połączeniu z informacjami o oferowanych produktach, stanach magazynowych, ustalonych cenach, stanowi podstawę wiedzy operacyjnej w firmie. Natomiast obszar analizy to przede wszystkim raportowanie i ocena danych statystycznych.

CRM jako system gromadzący i wiążący dane pochodzące z różnych części aktywności firmy oraz z różnych systemów informatycznych, pozwala wypracować pełną integrację zasobów informacyjnych, ułatwia do nich dostęp oraz pozwala na skuteczne zarządzanie nimi. Co w rezultacie owocuje większą efektywnością codziennej pracy oraz wyższą jakością obsługi klientów.

 

Zdobądź klucz do skutecznej organizacji pracy - wejdź na http://www.chromecrm.com/crm/ i dowiedz się jeszcze więcej!


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (2)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Alekasnder ~Alekasnder (Gość)23.03.2020 15:14

Systemy CRM to bardzo przydatne narzędzie w organizacji pracy, sam często korzystam.
https://kamee.pl/blog

00


Witek ~Witek (Gość)02.06.2016 12:09

Jednym słowem pełna inwigilacja wszystkich i wszystkiego i to ma się nazywać oszczędne państwo które generóje biurokracje do gigantycznych rozmiarów.Wiadomo urzednik to szkodnik nic nie produkóje a tylko marnotrawi pieniądze podatnika

11


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat