W Piotrkowie i regionie PGE radzi sobie z dłużnikami

Środa, 02 grudnia 20158
Niemal 7% piotrkowian zalega z opłatami za prąd. Dane z naszego regionu nie odbiegają od średnich wskaźników osiąganych w spółce.
W Piotrkowie i regionie PGE radzi sobie z dłużnikami

Jak informuje rzecznik prasowy PGE Obrót S.A. Agnieszka Szczekała, należności za energię elektryczną reguluje prawie 93% klientów (w terminie lub kilka dni po upływie terminu płatności, co nie skutkuje podejmowaniem wobec nich działań windykacyjnych). Dla porównania w Bełchatowie i Radomsku jest niewiele ponad 4,4% dłużników. W Łodzi z kolei jest to 6,05%.

 

PGE przypomina, że wstrzymywanie dostaw energii następuje wtedy, gdy dłużnik nie reaguje na wezwania do zapłaty oraz nie wykazuje zainteresowania uregulowaniem należności. Osobom w trudnej sytuacji materialnej spółka wychodzi naprzeciw, początkowo poprzez propozycję ugody i rozłożenie płatności na raty. Przed wstrzymaniem dostawy energii z powodu zadłużenia, klient jest informowany o takim zamiarze listem poleconym, gdzie otrzymuje jeszcze dodatkowy, dwutygodniowy termin na uregulowanie płatności. W przypadku dwukrotnej awizacji przesyłki wysłanej na adres korespondencyjny wskazany przez klienta w umowie uważa się ją za doręczoną. Klient po otrzymaniu wezwania dotyczącego zaległości powinien niezwłocznie wyjaśnić sprawę w BOK lub PGE Contact Center – 422 222 222.

 

(mw)


Zainteresował temat?

3

1


Zobacz również

reklama

Komentarze (8)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

MI ~MI (Gość)03.12.2015 17:23

PGE nie prawnie montuje liczniki pradu na wysokosci drugiego pietra na zewnatrz budynku i nawet czlowiek niema jak sprawdzic stanu licznika spisuja stan jak chca czekam do stycznia a potem zakladam im sprawe do sadu

31


maddam ~maddam (Gość)03.12.2015 08:29

Klient jest informowany listem poleconym i bez względu na to czy go odbierze, czy nie, czy jest poinformowany, czy nie - odłączają mu prąd bez ostrzeżenia. A za podłączenie następnego dnia - 100zł. Czysty zysk dla PGE!
Zamiast wysyłać polecone, których być może nie otrzyma, prościej i taniej byłoby zadzwonić! Tak robią inne firmy - z korzyścią dla klienta, ale przecież PGE nie chodzi o korzyści klientów...

41


assa ~assa (Gość)02.12.2015 17:51

U mnie zaplacic rachunki to priorytet.Co to oznacza,ze jakies ugody prowadza itd. Nie zaplaciles rachunku?Wylaczamy prad,gaz,czy rozmowy telefoniczne!
Nie placisz za wode?Zakrecimy ją! Wtedy szybko dluznicy znajda sposob na uregulowanie naleznosci!

54


tony ~tony (Gość)02.12.2015 15:29

brak wgladu do licznikow Zlodzieje z PGE

71


ihiu ~ihiu (Gość)02.12.2015 11:25

PGE to dziady, dno, i 7 metrów mułu, biuro obsługi to porażka, w kolejkach trzeba czekać po 2-3 godziny, komuna lata 80-te się przypominają, ale przecież najważniejsze jest by się "nachapać", żeby jak najtańszym kosztem wygenerować jak największe zyski, oczywiście kosztem nas

183


gość 21 ~gość 21 (Gość)02.12.2015 10:18

Róbcie wiecej zamieszania zmieniajac dystrybutora i lokalnego zarządce tak jak moje biuro obsługi podobno w Tomaszowie jest a niby dlaczego skoro blisko Piotrkowa mieszkam

61


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat