- Rozpoczęliśmy kontrolę dostępności usług pocztowych. Sprawdzimy, jak Poczta wykonuje swoje obowiązki. W ramach tej kontroli przygotowaliśmy ankietę dla wszystkich klientów Poczty, zamieściliśmy tę ankietę na stronie internetowej Najwyższej Izby Kontroli, zapraszamy wszystkich do jej wypełnienia. Nasza poprzednia kontrola wykazała, że dostęp do usług świadczonych przez Pocztę był ograniczony, jedynie 20 urzędów w kraju prowadziło działalność przez całą dobę. W wielu przypadkach placówki pocztowe były bardzo krótko otwarte, w wielu małych miejscowościach do 15.00. Jednym z głównych problemów Poczty był fakt, że listonosze zbyt często zamiast dostarczać listy polecone i paczki, pozostawiali w skrzynkach awiza. Taka praktyka przerzucania odbioru przesyłek na klientów i pracowników placówek pocztowych powodowała wydłużenie kolejek i czasu obsługi, sprawdzimy, czy w tym zakresie nastąpiła poprawa usług. Ankieta, którą zamieściliśmy na stronach internetowych. Ma nam pozwolić na uzyskanie informacji, czy usługi świadczone przez Pocztę spełniają oczekiwania klientów oraz czy w ostatnich 3 latach nastąpiła w tym okresie poprawa - mówi Paweł Biedziak, rzecznik Najwyższej Izby Kontroli.
- Dni Europy odbędą się w piotrkowskiej Mediatece 800-lecia
- Pożar chlewni w gminie Wolbórz. Olbrzymie straty. Zginęło około 2000 prosiąt
- W Sulejowie już po inauguracji
- Wójt i nowa rada złożyli ślubowanie
- Nowa Rada Miasta i burmistrz zaprzysiężeni
- Maturzyści wystartowali!
- Otwarcie nowej kadencji rady miasta: Ślubowanie i pierwsze decyzje kadrowe
- Nowy komendant Policji w Piotrkowie
- Wiedzą jak połączyć przyjemne z pożytecznym!