Wpłynęło prawie 400 wniosków o dodatek energetyczny

Strefa FM Czwartek, 13 lutego 201415
Piotrkowski Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie rozpoczął wypłatę dodatków energetycznych. Przypomnijmy, to specjalny dodatek przyznawany tym, którzy korzystają z dodatku mieszkaniowego. Pieniądze na ten cel pochodzą z budżetu państwa.

Do MOPR-u wpłynęło niemal 400 takich wniosków. Dodatek energetyczny przyznawany jest do czasu, kiedy kończy się dodatek mieszkaniowy. Z jednym wyjątkiem. Jeżeli klient ma dodatek mieszkaniowy dłużej niż do końca czerwca, to dodatku energetycznego nie możemy przyznać na dłużej niż do końca kwietnia. Dlatego, że od 1 maja zmianie ulegną stawki dodatku energetycznego - powiedział w rozmowie ze Strefą FM Damian Wąchała, kierownik działu dodatków mieszkaniowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Piotrkowie.

Nowe stawki dodatku energetycznego prawdopodobnie będą wyższe. Wnioski o ich przyznamie składać można w dziale dodatków mieszkaniowych MOPR-u przy ulicy Sienkiewicza 16a.

(Strefa FM)


Zainteresował temat?

1

3


Zobacz również

Komentarze (15)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Al Bundy ~Al Bundy (Gość)16.02.2014 18:08

"Lesina23" napisał(a):
Tu się z tobą nei zgodzę ponieważ JKM jest znany ludziom i wiele osób go zna. Jego problmem jest to że jest to bardzo negatywny marketing np ParaOlimpiada broń i porównywanie obecnej gospodarki do Hitlera:D


Większość nie zna jego poglądów bezpośrednio od niego, a jedynie wypaczoną opinię, jaką serwują o nim media głównego nurtu. To jest duża różnica.

"Lesina23" napisał(a):
Żeby dotrzeć do Polaków trzeba zmienić retorykę


W tym programie


JKM wyjaśnił wprost, dlaczego nie może zmienić swojej retoryki (od 20 min.). Prawdę można walić wprost, kłamstwa wymagają słownej ekwilibrystyki... Zwróć też uwagę, w jaki sposób przedstawiono jego sylwetkę na początku programu (jako nieudacznika i człowieka przegranego) - JKM odniósł się do tego później (od 19 min.).
Nikt nikogo nie zmusza do głosowania na JKM, więc jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, nie musisz tego robić. Powoli zaczyna się licytacja obietnic wyborczych - zapewniam, że pozostałe partie zaprezentują NA PEWNO barwniejszą ofertę dla motłochu, niż JKM. I wszystkie zadbają o to, by mieć "pozytywny marketing". Naprawdę nikt nie musi głosować na tego "oszołoma w muszce", zwłaszcza, że obecnie rządzący są przewidywalni - można się spodziewać coraz większych obciążeń podatkowych, coraz większego bezrobocia i szybko rosnącego zadłużenia. W dalszej perspektywie pewno przymusowej eutanazji zamiast emerytur. Ale kogo to dziś obchodzi? Ważne, by dziś dostać "siedymnaście pińćdziesiont" dopłaty do rachunku, a co będzie później, to się zobaczy...
Na zakończenie jeszcze odniosę się do tego:
"Lesina23" napisał(a):
i porównywanie obecnej gospodarki do Hitlera


Nie ma niczego złego w przywoływaniu Hitlera jako argumentu w dyskusji. Jak by nie patrzeć, Hitler był jedną z najważniejszych postaci w historii. Zapisał się w niej jako postać bardzo negatywna, ale trudno nie przyznać, że była to postać wielkiego formatu. Niemcy wybrali go DEMOKRATYCZNIE i miał ogromne i AUTENTYCZNE poparcie w narodzie (w przeciwieństwie do "poparcia" o jakim mówią rozmaite agencje badania opinii publicznej w stosunku do obecnych polskich partii i polityków). Potrafił gromadzić na publicznych przemówieniach dziesiątki tysięcy ludzi i dostawał całe worki listów od zakochanych w nim wielbicielek (Justin Bieber może się schować) - podobne reakcje wywoływali dopiero Beatlesi trzy dekady później...
Widzisz, my obecnie mamy polityków, którzy dbają wyłącznie o swoje dobro, a dobro Polski mają w dupie - Hitler chciał z Niemiec zrobić najpotężniejsze państwo świata, ale troszkę za bardzo się zapędził, i ostatecznie mu nie wyszło... Mimo, że był socjalistą, trudno odmówić mu ambicji. To, że historia pamięta go jako zbrodniarza, to jest inna rzecz. Jeśli ktoś dokładnie przeanalizuje przypadki, gdzie JKM porównuje coś do czasów, czy pomysłów Hitlera, to zrozumie, że JKM wcale nie jest zwolennikiem jego poglądów i rozwiązań. Ja też nie jestem zwolennikiem poglądów i metod Hitlera, ale historia zna jeszcze gorsze postaci... Według mnie każdy przykład (nawet jeśli jest kontrowersyjny) jest dobry, jeśli pomaga w zobrazowaniu i zrozumieniu problemu. A że nie każdy jest w stanie zrozumieć porównania, to już zupełnie inna sprawa...

10


Marcin Marcinranga16.02.2014 11:18

"Al-Bundy" napisał(a):
To jest totalitaryzm. Sam pomyśl - czy po legalizacji broni kibice będą urządzać strzelaniny pomiędzy sobą? Nawet jeśli by tak było, to byłoby to bardzo korzystne, bo idioci w ekspresowym tempie by się sami wyeliminowali...


osobiście jestem za dostępem do broni ale też napatrzyłem sie na głupie pomysły nastolatkow i ludzi na imprezach.lans i szpan tym co mam i przywalenie komuś za to że krzywo na mnie patrzy musisz się zgodzić że tak jest bo to nasza mentalność) tu może rodzić się problem. Przy kazdej ustawie trzeba patrzeć na pozytywy negatywy i zagrożenia jakie może to nieść za sobą. Dlatego jeśli chodzi o broń palną to jest wg mnie za duże ryzyko co do korzyści. Jeśli chodzi o narkotyki lekkie np to też jestem za ponieważ alkohol robi więcej szkody dla społeczeństwa niż np marihuana bo to by był niezły zastrzyk gotowki dla budzetu tak jak papierosy np.

"Al-Bundy" napisał(a):
Dla większości społeczeństwa JKM i KNP po prostu nie istnieją.


Tu się z tobą nei zgodzę ponieważ JKM jest znany ludziom i wiele osób go zna. Jego problmem jest to że jest to bardzo negatywny marketing np ParaOlimpiada broń i porównywanie obecnej gospodarki do Hitlera:D Żeby dotrzeć do Polaków trzeba zmienić retorykę niestety poniewaz większość wyborców jest wychowanych w Komuniźmie i wolą mieć duży socjal (nie powiem też bym chciał dostawać takei dotacje jak np Grecy, Niemcy, Anglicy), który jest bardzo dużym obciązeniem dla gospodarki, która jest już w opłakanym stanie. Dużym probleme jest też to że nie ma w Polsce ciezkiego przemysłu albo jakiś skupisk sektora IT.

10


Al Bundy ~Al Bundy (Gość)15.02.2014 21:45

"Lesina23" napisał(a):
JKM jest często zapraszany np do Polsat News lub TVN24 jednak widać że prowadzący są negatywnei nastawieni ale już się przebii do tv


Tak, ale jaką widownię gromadzą te programy? 50-100 tysięcy widzów może? To nie jest wielkość porównywalna z TVP1, Polsatem czy TVN, gdzie przeciętna widownia to kilka milionów widzów. A tam ciągle tylko Tusk, Kaczyński, Palikot, PiS, PO, SLD i tak na okrągło. Dla większości społeczeństwa JKM i KNP po prostu nie istnieją. A w demokracji liczy się popularność. Nie prawda, nie zasady, nie prawo, nie logika. Tylko popularność. Ostatnio było głośno o celebrytach na listach SLD. Idę o zakład, że gdyby któraś partia wystawiła w wyborach Piotrka Adamczyka, to przejęłaby sporą część moherowego elektoratu (a gdyby wystawił go PiS to przejąłby cały moherowy elektorat)...

"Lesina23" napisał(a):
ale reformy zwyczajowe np legalizacja broni narkotyków lekkich itp jest troche kontrowersyjnych. najbardziej się obawiam tej legalizacji ponieważ zwykli normalni ludzie nie będą robicwielkiego skoku na broń ale pseudokibice i ludzie przezprzypadek oderwani od pługa będą bardzo niebezpieczni i trzeba to brać pod uwagę patrząc na mentalność Polaków:d


JKM wprowadziłby karę śmierci za morderstwa, więc byłoby bezpieczniej, niż dziś.
A kibice to robią ustawki między sobą. JKM jest zwolennikiem pojedynków na zasadach akceptowanych przez obydwie strony - obecne prawo tego zakazuje, a to niedobrze, bo dzięki temu w każdy nawet najdrobniejszy konflikt międzyludzki ingeruje wymiar sprawiedliwości. To jest totalitaryzm. Sam pomyśl - czy po legalizacji broni kibice będą urządzać strzelaniny pomiędzy sobą? Nawet jeśli by tak było, to byłoby to bardzo korzystne, bo idioci w ekspresowym tempie by się sami wyeliminowali... Raz zabity na drugą strzelaninę przecież już nie pójdzie, prawda? ;) Myślę, że byłoby odwrotnie, bo wiedząc co mają do stracenia, przewartościowaliby po prostu swoje priorytety, a miłość do klubu piłkarskiego trafiłaby na właściwe miejsce w szeregu kibicowskich wartości... Zresztą, czy rozsądnym jest zakazywanie czegokolwiek całemu społeczeństwu tylko dlatego, że jest jakaś marginalna grupka kiboli? Kije bejsbolowe i siekiery nadal są w sprzedaży, mimo tego, że między kibolami najczęściej idą w ruch...
Nie można ograniczać wolności wszystkich z powodu garstki nieodpowiedzialnych osób. To jest dostosowywanie norm do idiotów. Czy chcesz żyć w świecie, gdzie priorytetem jest dobro idiotów???

10


Marcin Marcinranga15.02.2014 20:58

Wg mnie problemem KNP też są jej poglądy ponieważ ekonomiczne wg mnie są bardzo dobre i trafne i popieram je w 100% ale reformy zwyczajowe np legalizacja broni narkotyków lekkich itp jest troche kontrowersyjnych. najbardziej się obawiam tej legalizacji ponieważ zwykli normalni ludzie nie będą robicwielkiego skoku na broń ale pseudokibice i ludzie przezprzypadek oderwani od pługa będą bardzo niebezpieczni i trzeba to brać pod uwagę patrząc na mentalność Polaków:d

"Al-Bundy" napisał(a):
JKM mógłby ze swoimi poglądami dotrzeć do milionów ludzi za pośrednictwem mediów głównego nurtu. Obecnie jest w nich niepokazywany, ewentualnie jeśli o nim mówią, to w sposób zmanipulowany


Ostatnio jest bardzo dużo wywiadów z prawicowymi wyborcami. JKM jest często zapraszany np do Polsat News lub TVN24 jednak widać że prowadzący są negatywnei nastawieni ale już się przebii do tv

10


Al Bundy ~Al Bundy (Gość)15.02.2014 20:38

"Lesina23" napisał(a):
Ile zajmie wprowadzenie wolnego rynku we wszystkich postulatach. Bo stwierdzenie że usunięcie PIT`u i CIT`u to tylko miesiąc i wszystko działa. To tak samo jak słuchanie Palikota. A i idąc dalej zyjemy w demokracji więc pozostaje opozycja :P


Każde pytanie jest upoważnione. Prawdą jest, że w demokracji KNP musiałby nie tylko wejść do sejmu, ale uzyskać w nim przewagę (sami lub wchodząc w koalicję). Ale już samo wejście JKM do sejmu lub parlamentu europejskiego byłoby przełomem z jednego powodu: JKM mógłby ze swoimi poglądami dotrzeć do milionów ludzi za pośrednictwem mediów głównego nurtu. Obecnie jest w nich niepokazywany, ewentualnie jeśli o nim mówią, to w sposób zmanipulowany - czyli przekazują wypaczony obraz jego poglądów, aby zohydzić jego osobę społeczeństwu (czyli potencjalnym wyborcom). Zwróć uwagę jak wypłynęli tacy jak Ziobro czy Palikot - byli w sejmie i pozwalali sobie na kontrowersyjne działania i wypowiedzi, czyli to był ich sposób na dotarcie do szerokiej publiki. JKM tak samo mógłby zmienić sposób patrzenia większości społeczeństwa, co w kolejnych wyborach mogłoby mu dać już odpowiednio wysokie poparcie, aby mógł swoje pomysły wprowadzać w życie.
Tak nawiasem mówiąc, to wprowadzenie 5%-ego progu wyborczego było działaniem przestępczym mającym jedynie na celu wyrugowanie z życia publicznego osób pokroju JKM.
Tu masz tekst:
http://korwin-mikke.pl/blog/wpis/panstwo_totalitarne/2106
gdzie JKM pisze na ten temat tak:

Cytuję:
Gdy jeszcze byłem prezesem UPR zwróciłem się do TK (czy SN?) z żądaniem uznania Ordynacji Wyborczej z „klauzulą 5%” za sprzeczną z Konstytucją, gwarantującą przecież proporcjonalność. Tymczasem takie na przykład wyniki: dziesięć partii po 4,9% i dziesięć po 5,1% dałyby skład Sejmu karykaturalnie nieproporcjonalny. I otrzymaliśmy odpowiedź: „Biorąc pod uwagę logikę i arytmetykę Ordynacja jest sprzeczna z Konstytucją – ale biorąc pod uwagę zwyczaje europejskie należy uznać, że nie jest sprzeczna”!!!


Tak zakłamana jest obecna władza.

20


Marcin Marcinranga15.02.2014 20:02

"artekKNP" napisał(a):


hmm a ja zadam proste pytanie tak jak to robią zwykli prości ludzie. Ile zajmie wprowadzenie wolnego rynku we wszystkich postulatach. Bo stwierdzenie że usunięcie PIT`u i CIT`u to tylko miesiąc i wszystko działa. To tak samo jak słuchanie Palikota. A i idąc dalej zyjemy w demokracji więc pozostaje opozycja :P

01


artekKNP ~artekKNP (Gość)15.02.2014 08:25

"Al-Bundy" napisał(a):


Cóż masz rację i posmutniałem.
Jednak zawsze tak było, że lenie nie pracują. Ale z drugiej strony wśród tych ludzi jest wielu, którzy widząc efekt, że idąc do pracy można się bogacić, a przynajmniej żyć uczciwie i normalnie tj. by nie brakowało na opłaty i jedzenie za 8-10h pracy to uważam, że wielu z nich zrozumie sens KNP.
Dziś pracując za najniższą oddajesz państwu (jak dobrze pamiętam) 57% zarobków. Ponad 6mc w roku pracujesz na politykierów różnej maści od czerwonej bandy poprzez panienki lekkich obyczajów aż do agentów Stasi, UB, SB.
Tak więcej dla mnie sens ma bym pracował, zarabiał i utrzymał rodzinę, a nie s....li z obecnej sprzedanej RP.
Dlatego ludzie oszukują państwo bo ono ich je...ie każdego dnia.
Poza tym pewien poziom socjalu nigdy nie może zniknąć bo tak już jest. Pewne służby muszą zostać zachowane bo JKM nie mówi o celowym mordowaniu ludzi z powodu ich ułomności lub braku chęci. Lepiej te osoby aktywizować do działania. Dziś państwo je utrzymuje w stanie wegetacji.

20


Al Bundy ~Al Bundy (Gość)14.02.2014 14:25

"artekKNP" napisał(a):


Nie wziąłeś pod uwagę jednej rzeczy: tego, że piszesz tutaj do ludzi, którzy nie chcą sami o swoim życiu decydować. Nie chcą słuchać, jak bardzo są okradani i manipulowani. Oni chcą tylko dostać 17 złotych dopłaty do rachunku za prąd. Wtedy czują się szczęśliwi, bo "państwo im coś dało", czują się zadbani i dowartościowani. I chcą żyć na "zielonej wyspie". Postulaty Kongresu Nowej Prawicy to może by ich zainteresowały, ale wpierw JKM musiałby im coś obiecać, np. dodatek do rachunku za prąd w kwocie CO NAJMNIEJ "siedemnaście pięćdziesiąt"...

Komentarz był edytowany przez autora: 14.02.2014 14:28

20


artekKNP ~artekKNP (Gość)14.02.2014 11:41

"Lesina23" napisał(a):
Tak i nie dokońca bo troche zejdzie ponieważ żeby zrobić dobre prawo etc nie można zmienić systemu gospodarczo prawnego w 1-2 dni to jest zadanie na pare lat . Ponieważ żeby wprowadzić zasady KNP trzeba będzie zwolnić ok 300 000 urzedników którym trzeba wypłacić odchodne zgodnei z umową jaką podpisali.


Mówisz o III RP, a nie o nowym państwie IV RP.
Zmiany typowe takie jak likwidacja PIT i CIT to sprawa góra 2 tygodni przy dobrej woli, a więc po 1 miesiącu zacznie to już funkcjonować.
Armia nierobów z państwówki politycznych będzie musiał się nauczyć wolnego rynku lub wyjechać za Donaldem T. do Brukseli.
Istnieje możliwość zamrożenie odpłat na czas nie określony lub wypłata w innej formie płatniczej jak np. obligacje SP.
Poza tym pamiętaj, że KPN rozliczy wszystkich tych, którzy sprzedali państwo za grosze, a więc 50% z tych 300 tys. ludzi nic nie otrzyma poza wyrokami sądowymi.
Unia Europejska i tak ustawiła wysokość VAT na poziomie min. 15%. Dlatego zejście z 23% VAT to kosmetyka.
Sejm nowy to będzie raptem 120 posłów (obecnie 460 osób + 2000-2500 pomagierów. Same pensje poselskie to miesięcznie koszt w wysokości 5520 tys. zł).
Likwidacja wielu ministerstw i agentur stworzonych do przechowywania lizusów.

Cytuję:
Niezapominajmy że nie będzie ZUS`u ale emeryci zostają i sam dochód z Vat`u będzie utrzymywał naszych poczciwych emerytów


Zmniejszenie wieku emerytalnego to dobry krok ale nie w perspektywie jednej kadencji tylko w okresie 20-30 lat.
Dlatego, że młodzi zaczną pracować (przypominam, że nikt pracować do 90 lat nie zabroni), a starzy odejdą na emeryturę. Wtedy odejdzie w dużej mierze problem z opiekom nad dziećmi, zmniejszenie obciążeń podatkowych i urzędniczych wpłynie na popyt mieszkaniowy, budowlany itd. Młodzi zaczną kupować mieszkania, zakładać rodziny i dzietność sama wzrośnie.
Obecny system nie ma żadnych przesłanek do tego, że się utrzyma to jest żywy trup, który i tak padnie, a sztuczne utrzymywanie tego tworu jest niekompetentnym rozwiązanie. Bo ciągłe zaciąganie kredytów doprowadzi i tak do upadłości.
Brak obciążeń przy prowadzeniu DG stwarza opcję, że wielu emerytów może zakładać firmy i bazując na swoim doświadczeniu zarabiać dzięki zatrudnianiu młodych by to oni korzystając z wiedzy wypracowywali zyski.

Cytuję:
Idąc inaczej jużraz Polacy na szybko zmieniali ustruj i jak na tym wyszło Polskie społeczeństwo???


Rozumiem, że masz na myśli rządy AWS, gdzie Krzaklewski wraz z Buzkiem sprzedali Polskę za ochłap na zachód.
Przypomnę dla wielu ludzi zapomnianą eminencję p.Buzka, który na rozkaz UE miał zamykać polskie kopalnie węgla co czyni. Za każdą zamkniętą kopalnię PL otrzymywała 800 tys. euro. Pracę potraciło kilkadziesiąt tysięcy górników, którym i tak PL musiał odprawy zapewnić, a więc PL nic na tym nie zyskała - jedynie Buzek.
Następnie ciemna masa związkowa (przywódcy związków) namówili ciemnych górników i dzięki temu przy wyborach do PE Buzek wygrał w cuglach wybory dzięki głosom ŚLĄSKIM !!!!!
Absurd pokazujący głupotę społeczeństwa. Dziś ten Buzek dostaje z podatków tych górników zwolnionych i naszych 40 tys. euro co miesiąc.
Do poczytania dla ludu wolnego:
http://nowaprawicajkm.pl/

10


Marcin Marcinranga14.02.2014 09:45

"Drugi-po-prezesie" napisał(a):
Uważam to za zaletę. Działacze ZZ dbają bardziej o swoje posadki, niż o pracownika.


Ale tylko w Polsce są słabe zwiazki zawodowe;) na zachodzie one działają dobrze i wcale nie blokują jakoś firmy ale dbają o pracowników.

"Drugi-po-prezesie" napisał(a):
Nie mogę się z tym zgodzić.
Otóż przy jednoczesnym zniesieniu podatku dochodowego (co jest zawarte w programie KNP) Polska stanie się bardzo dobrym krajem dla rozwoju nowych firm. Praktycznie przy braku biurokracji, stabilnym prawie i braku podatku dochodowego, nowe firmy zaczną powstawać jak grzyby po deszczu. Będzie zapotrzebowanie na pracowników, więc wysokość wynagrodzeń ureguluje prawo popytu i podaży.
Na pewno nie stanie się to natychmiast, ale się stanie.


Tak i nie dokońca bo troche zejdzie ponieważ żeby zrobić dobre prawo etc nie można zmienić systemu gospodarczo prawnego w 1-2 dni to jest zadanie na pare lat . Ponieważ żeby wprowadzić zasady KNP trzeba będzie zwolnić ok 300 000 urzedników którym trzeba wypłacić odchodne zgodnei z umową jaką podpisali. A co dalej idzie rynek musi ich wchłonąć a w tym czasie podatek dochodowy Vat etc będą musiały być jeszcze na wysokim poziomie żeby ich spłacić potem ci bezrobotni będą musieli być wchłonięci przez rynek co się wiąże dużą iloscią bezrobotnych (którzy bez zasiłku bezrobotnych i wysokimi stwkami podatku spowodowanymi musem spłacenai wszystkich urzedników będą bezrobotni i bez perspektyw bo jak znam politykó to zaczną od usunięcia całego socjalu;) ) A firmy przybedą dopiero jak będą niskie podatki więc jakiś rok po zmniejszeniu urzedników państwowych(nie można za czesto zmienaić budrzetu bo gospodarka nie wytrzyma tego). Niezapominajmy że nie będzie ZUS`u ale emeryci zostają i sam dochód z Vat`u będzie utrzymywał naszych poczciwych emerytów (generalnei zwiększy się ich ilośc ponieważ Janusz Korwin-Mikke stwierdza że pierwsze umowy z ZUS`em są najwazniejsze i do nich będize się stosował czyli obniży wiek emerytalny ). Do tego mamy na utrzymaniu Sejm i Senat Wojsko Policje Straż Pożarną. Dlatego uważam że KNP będzie potrzebowało dwóch kadencji żeby wprowadzić wolny rynek ponieważ nie zapominajmy że w sejmie będzie opozycja która nie będzie się zgadzać z KNP.
Idąc inaczej jużraz Polacy na szybko zmieniali ustruj i jak na tym wyszło Polskie społeczeństwo???

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat