- Minął termin, w jakim zakład powinien wystawić nam PIT 11 i nie możemy się rozliczyć z Urzędem Skarbowym. Dzwoniliśmy kilka dni temu do syndyka i powiedział, że załatwił to z panem Siwakowskim, ale do dziś nic nie otrzymaliśmy – mówią byli pracownicy.
Skontaktowaliśmy się z Urzędem Skarbowym by zapytać o to, co w takiej sytuacji powinni zrobić pracownicy fabryki. – Pracownicy, którzy nie otrzymali od pracodawcy PIT-ów 11, a termin już upłynął, i tak będą zobowiązani do złożenia zeznania według swojej najlepszej wiedzy. Na pewno to zeznanie nie będzie prawidłowe, ale będzie złożone. Kiedy Urząd Skarbowy będzie wszczynał procedurę kontrolną, to wszyscy będą mogli złożyć korekty - mówi Danuta Szwedo, kierownik działu obsługi bezpośredniej Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim.
PIT-ów nie otrzymało ponad stu byłych pracowników PFM-u.
(Strefa FM)
- Dzień babci w przedszkolu Kubuś Puchatek w Piotrkowie
- Tragedia w szpitalu w Piotrkowie. Pacjentka nie przeżyła, bo odmówiono jej pomocy w szpitalu? [aktualizacja]
- Piotrkowska policja zatrzymała dilera narkotyków
- Prezydent Piotrkowa przekazał wyjątkowy dar na licytację WOŚP
- Wypadek na A1. Duże utrudnienia w kierunku Katowic
- Pożar budki z kebabem w Wolborzu. W środku były butle z gazem
- Pięć czołgów zatrzymanych pod Wolborzem przez ITD
- Czołowe zderzenie na wiadukcie w Rakowie
- Wypadek na Rakowskiej. Droga jest całkowicie zablokowana