- Minął termin, w jakim zakład powinien wystawić nam PIT 11 i nie możemy się rozliczyć z Urzędem Skarbowym. Dzwoniliśmy kilka dni temu do syndyka i powiedział, że załatwił to z panem Siwakowskim, ale do dziś nic nie otrzymaliśmy – mówią byli pracownicy.
Skontaktowaliśmy się z Urzędem Skarbowym by zapytać o to, co w takiej sytuacji powinni zrobić pracownicy fabryki. – Pracownicy, którzy nie otrzymali od pracodawcy PIT-ów 11, a termin już upłynął, i tak będą zobowiązani do złożenia zeznania według swojej najlepszej wiedzy. Na pewno to zeznanie nie będzie prawidłowe, ale będzie złożone. Kiedy Urząd Skarbowy będzie wszczynał procedurę kontrolną, to wszyscy będą mogli złożyć korekty - mówi Danuta Szwedo, kierownik działu obsługi bezpośredniej Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim.
PIT-ów nie otrzymało ponad stu byłych pracowników PFM-u.
(Strefa FM)
- Ostatnie w tym roku paczki żywnościowe rozdane
- Łódzkie. W okresie Wszystkich Świętych 14 wypadków. Bez ofiar
- Policja pamięta o swoim byłym komendancie
- Zabiła swojego ojca, trafiła na 3 miesiące do aresztu
- Nie ma zagrożenia dla budowy ekspresówki z Piotrkowa do Sulejowa
- Wypadł z drogi i uderzył w drzewo
- Rozpoczyna się budowa nowej świetlicy we Włodzimierzowie
- Turniej charytatywny dla Patryka Wysmyka
- Gmina Sulejów inwestuje w bezpieczeństwo strażaków – wymiana butli powietrznych w jednostkach OSP KSRG