Brak inwentaryzacji depozytu wartościowego oraz depozytu środków pieniężnych mieszkańców DPS, brak określenia zakresu odpowiedzialności pracownika prowadzącego kasę za depozyty mieszkańców DPS-u pozostawione w kasie - to tylko niektóre z nieprawidłowości, jakie wykazała kontrola wewnętrzna przeprowadzona w Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Żwirki w Piotrkowie.
Zdaniem Jarosława Bąkowicza z biura prasowego UM w Piotrkowie - to drobne nieprawidłowości. (Jakiś czas temu pensjonariusze i ich rodziny zgłaszali kradzieże na terenie placówki) - Żadna z nieprawidłowości nie dotyczyła sposobu przechowywania depozytów – zaznacza Bąkowicz.
- Kontrola wykazała, że wszystkie depozyty były oznaczone prawidłowo. Były też wskazane w księgach rachunkowych. Kontrola wykazała jedynie, iż inwentaryzacja, którą pod koniec ubiegłego roku przeprowadził DPS, nie objęła depozytów. Z depozytami stać się nic nie mogło, dlatego, że w księgach rachunkowych były te depozyty wykazane (jak również ich wartości) dodaje Bąkowicz
Wśród zaleceń pokontrolnych znalazło się m.in przeprowadzenie rzetelnej inwentaryzacji składników majątkowych znajdujących się w kasie obejmując spisem wszystkie depozyty wartościowe mieszkańców znajdujące się w kasie.
(Strefa FM)
- 17 mln na Centrum Świętego Mikołaja w Wolborzu
- Dzień Pracownika Socjalnego. Statuetki dla MOPR i PCPR w Piotrkowie
- Podsumowali tegoroczną kwestę
- Kto zostanie mistrzem gminy Sulejów?
- Problem mieszkańców bloków w Woli Krzysztoporskiej
- Szukali ciała w dawnym szpitalu
- Lubisz jazz? Wpadnij na dwa dni do Sulejowa
- Budowa tężni solankowej w Piotrkowie oficjalnie zakończona
- Policja ukarała Antoniego Macierewicza. Czy poseł straci prawo jazdy?