Decyzję w tej sprawie podjęli radni kilka miesięcy temu, ponieważ nałożenie na MZDiK przez gminę zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminach skutkowało tym, że konieczne było wprowadzenie odpowiednich zmian w statucie jednostki.
Zmienił się nie tylko statut, ale i zakres prac jednostki. To pociągnęło za sobą zmiany w strukturze organizacyjnej, a w konsekwencji zmianę nazwy, która ma lepiej informować o profilu działalności zarządu.
(Strefa FM)
- Groźny wypadek przy dworcu PKP w Piotrkowie. Mężczyzna po zderzeniu z volkswagenem wpadł w wiatę autobusową
- Konferencja prasowa prezydenta Piotrkowa
- Jesienny koncert w piotrkowskim MOK-u
- 17 mln na Centrum Świętego Mikołaja w Wolborzu
- Dzień Pracownika Socjalnego. Statuetki dla MOPR i PCPR w Piotrkowie
- Podsumowali tegoroczną kwestę
- Kto zostanie mistrzem gminy Sulejów?
- Problem mieszkańców bloków w Woli Krzysztoporskiej
- Szukali ciała w dawnym szpitalu