W pierwszej kolejności szkolenia dotyczyć będą zakresu komunikacji z klientem. Przewiduje się również szkolenia specjalistyczne: o zamówieniach publicznych, publicznych finansach, rachunkowości budżetowej, prawie pracy, prawie budowlanym, informacji publicznej, KPA i windykacji zaległości. - Chcemy aby kompetencje pracowników magistratu były jeszcze wyższe. Mamy nadzieję, że dzięki temu zaufanie naszych mieszkańców do urzędników będzie jeszcze większe - mówi Beata Kwiecińska rzecznik prasowy Prezydenta Miasta.
W 2008 roku na szkolenia przeznaczono 100 tys. złotych. W ciągu najbliższych dwóch lat 1.600 tys. złotych.
Miasto pozyskało dofinansowanie na ten cel z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Kapitał Ludzki.
- 17 mln na Centrum Świętego Mikołaja w Wolborzu
- Dzień Pracownika Socjalnego. Statuetki dla MOPR i PCPR w Piotrkowie
- Podsumowali tegoroczną kwestę
- Kto zostanie mistrzem gminy Sulejów?
- Problem mieszkańców bloków w Woli Krzysztoporskiej
- Szukali ciała w dawnym szpitalu
- Lubisz jazz? Wpadnij na dwa dni do Sulejowa
- Budowa tężni solankowej w Piotrkowie oficjalnie zakończona
- Policja ukarała Antoniego Macierewicza. Czy poseł straci prawo jazdy?