MUSIAŁ NIEŹLE SADZIĆ TYM AUTEM ABY TAK GO ROZWRWAĆ NA RAMIE:/TO FAKT BYŁO ŚLISKO ALE TO NIE JEDZIE SIĘ WTEDY SZYBKO BIORĄC KOGOŚ DO AUTA TO ODPOWIADASZ ZA TĄ OSOBE A TU BRAKŁO ODPOWIEDZIALNOŚCI
18LAT+BRAWURA=ŚMIERĆ....wyrazy wspołczucia dla rodziny...:(
mam prawo jazdy od 17 raku życia.Jeżdżę samochodem od 17 roku życia. 10 lat. Nie kozakuje jeżdże wolno. Żyje!
Niektórzy z was niech się zastanowią co piszą!!! Myślicie ze ten chłopak chciał smierci kolegi?! On przecież tego nie chciał. pomyślcie lepie jako on sie teraz z tym czuje zamiast wypisywać co niektórzy takie głupoty! Do końca życia będzie go prześladowało to wydarzenie. Wyrazy współczucia dla rodziny zmarłego[*]
Wszyscy niech się zastanowią...
Wszyscy niech zaczną używać mózgów.
Biedaczysko - nie chciał śmierci kolegi..A czego chciał...?
A pomyślał o koledze obok jak wciskał gaz do dechy...?
Na pewno nie pomyślał!
Gadanie,że teraz będzie "prześladować go to wydarzenie" jest też dobre - myśleć i martwić się trzeba PRZED , a nie PO...
PO to już się ma karę od opatrzności za brak myślenia,by nie powiedzieć za "mądrość inaczej"...
Mógł jechać wolniej a nie ponad setką .Jak by jechał 60 to tak auto by nie wyglądało taka jest ptawda za bezmyślność trzeba odpokutować sam sobie zgotował taki los.Szkoda teraz tylko rodziców tych chłopaków.
Zastanówcie się ludzie troche... Takie durnoty pisać... Co myślicie to jest wasza sprawa... ale zachowajcie to dla siebie... Za jakiś czas moze to czytać rodzina jednego jak i drugiego chłopaka... Co oni bedą czuć... Pomyślcie o innych...
wiecie co, ja akurat mieszkam w zelowie i wiem co sie stalo. wy tu takie glupoty piszecie!!!!!!
to nie jest po 1. wina kierowcy.
co prawda, on od zawsze lubil ostro posmigac. ale nie jego wina, ze teraz na ulicy byla szklanka!
stracil panowanie nad kierownica i..
to byli moi bliscy przyjaciele wiec nie wiecie co teraz niektorzy ludzie czuja i piszecie te bzdury.
;((
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Nie używał wtedy mózgu tylko nogi.