1. Torby ekologiczne jako firmowy gadżet
2. Jak wybierać torbę na gadżet?
Torby ekologiczne jako firmowy gadżet
Zamiast produkować tony ulotek, które prędzej czy później trafią do kosza, a spora część z nich nie zostanie przez nikogo przeczytana, lepiej postawić na bardziej atrakcyjny i przede wszystkim trwały gadżet. Torba na butelki, codzienne zakupy, książki lub taka, którą po prostu ma się w torebce na wszelki wypadek to świetne narzędzie reklamy. Produkcja takiej torby nie jest droga, szczególnie jeśli mowa o większym zamówieniu. Ponadto, możliwości jej personalizacji w zależności od preferencji klienta są prawie nieskończone. Wybierać można z całkiem sporej liczby wzorów i modeli, do tego większość producentów oferuje bogatą paletę kolorystyczną i materiałową, np. na https://www.torbybawelniane.pl/ . Do wyboru są torby bawełniane, torby płócienne, lniane. Na każdej takiej ekologicznej torbie można oczywiście wykonać dowolny nadruk (oczywiście w granicach tego, na co pozwala sama torba). Spora część firm zajmujących się produkcją tego typu gadżetów proponuje pomoc grafika, który przygotowuje wizualizację na podstawie dostarczonych przez klienta materiałów, podpowiada, jakie rozwiązania najlepiej wybrać. W końcu spora część producentów przygotowuje prototypy, które pozwalają sprawdzić, czy torba wygląda rzeczywiście tak, jak życzy sobie tego klient.
Jak wybierać torbę na gadżet?
Torba płócienna sprawdza się właściwie w każdej sytuacji, natomiast projektując gadżety reklamowe warto uwzględnić, do czego torba ma być przeznaczona. Jeśli jest ona dodatkiem na drobne akcesoria, lepiej zdecydować się na wykonanie ozdobnego woreczka. Prosta torba bawełniana przyda się na szybkich zakupach i do przeniesienia kilku teczek z dokumentami. Jeśli jednak ma być to ekologiczna torba na siłownię lub dedykowana dla studenta, który na uczelnię nosi czasami tony rzeczy, warto zdecydować się na model wykonany z grubszego splotu, o bardziej wytrzymałych rączkach i przede wszystkim o większej pojemności. Takie rozwiązanie idealnie sprawdzi się również podczas podróży, można więc liczyć na to, że klienci ze swoją oryginalną ekologiczną torbą będą pokazywali się w różnych miejscach, a tym samym zasięg reklamy wzrośnie.