Właściciele nieruchomości, którzy do tej pory zadeklarowali brak segregacji odpadów, muszą złożyć nową deklarację, w której należy określić selektywny sposób zbierania odpadów. Dokument należy złożyć w Urzędzie Miasta przy ul. Szkolnej 28 w Piotrkowie, wejście B, pok. 236.
- W przypadku niezłożenia nowej deklaracji opłata zostanie określona w drodze decyzji administracyjnej – zastrzega Dorota Kosterska, kierownik Referatu Gospodarowania Odpadami Komunalnymi.
Uwaga! Nową deklarację składają tylko właściciele nieruchomości, którzy do tej pory nie segregowali odpadów komunalnych.
Co stanie się w przypadku niedopełnienia obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych? - Wówczas na właścicieli nieruchomości będzie nakładana opłata, która może wynieść od dwóch do czterokrotności opłaty za zbieranie odpadów w sposób selektywny – wyjaśnia Dorota Kosterska, zaznaczając, że wysokość tej opłaty zostanie uchwalona przez Radę Miasta.