- Dlaczego tak długo nie działa to urządzenie w urzędzie na Szkolnej? I kiedy zacznie? - pytał czytelnik epiotrkow.pl. - To powoduje, że mieszkańcy są zdezorientowani – dodał.
Poprosiliśmy piotrkowski magistrat o wyjaśnienie tej sytuacji.
- Obecny system kolejkowy Bloom, który działał w urzędzie od 2017 roku, został wyłączony z powodu awarii. Głównym problemem jest serwis – producent urządzenia znajduje się w Portugalii, co oznacza, że każda naprawa wymaga wysyłania części za granicę. To nie tylko bardzo wydłuża czas oczekiwania, ale także generuje wysokie koszty. W tej chwili pracownicy urzędu wskazują mieszkańcom numery stanowisk, do których mają się zgłosić. Rozumiemy, że to rozwiązanie jest mniej wygodne i może powodować trudności. Dlatego w budżecie miasta na 2025 rok zaplanowaliśmy środki na zakup nowego systemu kolejkowego. W warunkach zamówienie będzie ważna m.in. dostępność i szybkość serwisu - wytłumaczył Włodzimierz Lasek, sekretarz miasta.