Jak działa porównywarka cenowa?
Jest to serwis internetowy, który po wpisaniu nazwy produktu, jego kategorii, czy marki, wyszukuje dostępne oferty. Coraz większa liczba sprzedawców integruje swój sklep z najpopularniejszymi porównywarkami. Polacy powoli przyzwyczajają się do korzystania z nich, znaczna część robi to regularnie. Jedni używają wyłącznie do zakupów internetowych, inni mają w zwyczaju konfrontować promocje na półkach sklepowych z cenami, które zapłacą online. To dzięki temu handel internetowy rośnie w siłę.
W porównywarkach nie są wyszukiwane wyłącznie drogie sprzęty, elektronika, części samochodowe, czy elementy wyposażenia domu. Klienci używają ich z każdym rokiem chętniej, nawet podczas drobniejszych zakupów.
Zalety porównywarki
Jeśli zastanawiasz się nad zgłoszeniem swojego sklepu, poznaj najważniejsze korzyści, jakie mogą z tego płynąć.
- Budowanie świadomości marki - klienci będą widywać Twoją nazwę, logo wyszukując interesujące ich produkty. Nawet jeśli nie od razu je wybiorą, zaczną kojarzyć, że istniejecie.
- Dodatkowy kanał - im więcej sposobów na dotarcie do klienta, tym większe prawdopodobieństwo zysku.
- Zapoznanie się z potrzebami konsumentów - opinie i recenzje o Twoim produkcie, które klienci zamieszczą w porównywarce, pozwolą na lepsze dostosowanie go do ich oczekiwań. Ilość pozytywnych opinii może mieć wpływ na pozycję produktu w wyszukiwarce serwisu.
- Narzędzie analityczne - porównywarka jest doskonałym źródłem informacji o zachowaniach klientów. W prosty sposób możesz zobaczyć jak reagują na drobne zabiegi marketingowe. Masz dostęp do informacji o ilości kliknięć na Twój towar z poziomu porównywarki. Dostępne narzędzia pozwolą Ci także na poznanie mocnych i słabych stron konkurencji.
- Niski koszt - model rozliczania CPC pozwala na czerpanie wszystkich powyższych korzyści, za niewielkie pieniądze.
Porównywarka Skąpiec.pl
Porównywarka Cen Skapiec.pl to jedna z pierwszych dostępnych na rynku platform tego rodzaju. Na przestrzeni lat oferowała coraz więcej możliwości dostosowując się do potrzeb klientów. Wyszukiwane przedmioty można posortować po cenie lub ilości pozytywnych ocen. Istnieje także opcja ustawienia zakresu cenowego, który mieści się w zakładanym przez konsumenta budżecie. Już przy pierwszym wyświetleniu się proponowanych produktów, wyraźnie widać parametry każdego z nich. Klikając na wybrany, wyświetlają się poszczególne oferty sklepów dotyczące tego samego przedmiotu. Użytkownik ma także możliwość przefiltrowania wyświetleń po darmowej przesyłce, wysyłce w 24h, czy dostępności sprzedaży ratalnej.
Co zyskuje klient korzystający z porównywarki?
Oszczędności, a przede wszystkim możliwość wyboru. Bardzo cenimy sobie dziś szeroki dostęp do różnych ofert, spośród których możemy wybrać tę najbardziej trafioną. W takim serwisie poznajemy dodatkowo nowe sklepy, nowe artykuły, co zwiększa naszą świadomość konsumencką. Porównywarka pozwala na znalezienie produktu idealnie dostosowanego do naszych wymagań.
Porównywarka cenowa to korzyści dla wszystkich użytkowników. Właściciele sklepów zyskują dzięki niej większe zainteresowanie oraz obrót, a klienci szansę na oszczędności i szybkie dotarcie do tego, czego im trzeba.