Dobiegła końca realizowana w internecie kampania wizerunkowa popularnej sieci restauracji typu fast food pod hasłem „Ja? Pracuję w Maku!". W ten projekt wizerunkowy marki zaangażowani byli autentyczni pracownicy firmy. W serii spotów prezentowanych w formacie VOD przedstawili oni swoje pasje i zainteresowania. Kampanię wspierał ogólnopolski konkurs, w którym internauci mogli głosować na jednego z pięciu bohaterów, finalistów projektu. Zwycięzcą został Dawid Skrzypczyk, pasjonat szybownictwa, na co dzień pracownik restauracji McDonald's w Piotrkowie Trybunalskim.
Dawid i jego pasja – latanie na szybowcach, zyskały największą sympatię internautów głosujących na stronie pracujewmaku.pl. Przekonał on do swojej pasji tysiące osób. Setki z nich załączyły komentarze opisujące, dlaczego to właśnie Dawid powinien wygrać nagrodę główną akcji. Jest nią ufundowany przez McDonald's Polska grant na realizację eventu związanego tematycznie z pasją laureata. Osoby głosujące na Dawida najczęściej podkreślały podziw dla sposobu w jaki realizuje on potrzebę wolności, wytrwałości w dążeniu do celu, odwagi jaką wykazuje bohater kampanii „Ja? Pracuję w Maku!"
- Szybownictwo trenuję od dwóch lat, ale już od dzieciństwa, kiedy mieszkałem obok lotniska marzyłem o lataniu. Rodzice często zabierali mnie w okolice pasa startowego, gdzie oglądaliśmy startujące i lądujące samoloty. Chyba wtedy zaszczepiłem w sobie pasję do tego typu aktywności. Fascynuje mnie wolność, którą daje ten sport. Unoszenie się w powietrzu, wśród chmur, ptaków - tylko ja i niebo. To ogromna odpowiedzialność, ale też niesamowite przeżycie. Mam za sobą trzy sezony lotnicze, w Polsce są one bardzo krótkie trwają tylko kilka miesięcy. Szybownictwo wymaga odpowiedniej pogody – wiatru, określonego układu chmur i temperatury. Obecnie mam wylatanych ponad 100 godzin w powietrzu. Teraz marzę o tym, aby ukończyć kurs akrobacji szybowcowej – opowiada Dawid. – To niesamowite uczucie zostać zwycięzcą publiczności, jestem dumny, że tylu osobom podoba się to co robię! Bardzo cieszę się, że się odważyłem i wziąłem udział w konkursie, jaki zorganizował dla nas, swoich pracowników McDonald's.
W kampanii, wśród finałowej piątki wybranej głosami pracowników restauracji sieci, poza Dawidem, wystąpili Ania - mistrzyni badmintona, Piotr - zapalony perkusista, Marta - niesamowita piłkarka oraz Ksawery - pasjonat gardłowego śpiewu mongolskiego.