Przyczyn takiego stanu rzeczy upatrywać należy w stosunkowo niskich kosztach przygotowania tego rodzaju reklamy oraz zadowalających efektach reklamowych, jakie uzyskiwane są przez osoby, które zdecydowały się wcześniej na właśnie taką formę reklamy. Także specjaliści z zakresu marketingu i reklamy dostrzegają zalety animowanych filmów reklamowych, polecając je osobom niezdecydowanym i poszukującym pomocy przy wyborze odpowiedniego rodzaju spotów reklamowych. Wskazują oni, że tego rodzaju materiały mogą stanowić doskonałą alternatywę dla tradycyjnych filmów reklamowych, powielając ich zalety oraz unikając wad, jakie związane są z tego rodzaju realizacjami.
Czym powinien charakteryzować się dobrej jakości animowany spot reklamowy?
Każdego dnia w popularnych serwisach hostingowych publikowane są setki tysięcy materiałów filmowych. Wyróżnienie się spośród takiej ilości spotów wymaga podjęcia odpowiednich działań oraz przygotowania dobrej jakości animowanego spotu reklamowego. W innym wypadku podejmowane działania mogą okazać się niewystarczające do tego, aby przygotowany materiał został zauważony oraz uzyskał liczbę wyświetleń wymaganą do tego, aby trafić do docelowego kręgu odbiorców. Dobry animowany spot reklamowy powinien cechować się ciekawym pomysłem, charakterystycznymi postaciami oraz zapadającymi w pamięć sloganami i hasłami reklamowymi. Nie powinien być też szczególnie długi, aby nie zanudzić użytkownika i by nie wyłączył materiału w trakcie jego projekcji. Decydując się na film animowany warto zadbać także o charakterystyczne, fikcyjne postaci, które będą przedstawiać zamierzone treści reklamowe. Istotna jest także wpadająca w ucho ścieżka dźwiękowa, która umilać będzie czas oglądania.
Animowany spot reklamowy – komu warto powierzyć jego wykonanie?
Przygotowanie animowanego spotu reklamowego warto zlecić specjalistom z branży. Może to być agencja reklamowa lub studio filmowe, które zajmuje się tego rodzaju realizacjami. Rozważyć też można skorzystanie z usług jednego z freelancerów, którego pasją jest tworzenie filmów animowanych. Przygotowanie takiego materiału nie wymaga posiadania większych zasobów personalnych oraz profesjonalnego sprzętu do produkcji wideo. Wystarczające będzie dysponowanie dobrej jakości sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem umożliwiającym tworzenie animacji komputerowych. Co oczywiste – cena wykonania spotu reklamowego przez freelancera może być istotnie niższa niż koszty stworzenia filmu przez studio lub agencję. Młody grafik komputerowy może też podejść do projektu w bardziej indywidualny sposób, angażując się także na etapie koncepcyjnym, pomagając przy tworzeniu scenariusza. Wybór odpowiedniego wykonawcy w dużej mierze przesądzać będzie o jakości uzyskanego materiału filmowego.
więcej na stronie: https://www.krotkieformy.pl/explainervideo.html