ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Agencja interaktywna – jak wybrać odpowiednią?

Czwartek, 28 lutego 2019
Wybór agencji reklamowej do współpracy to wyzwanie dla firmy. Od niej zależeć będzie bowiem wygląd i działanie strony internetowej czy też efektywność planowanej kampanii i produktu. Dlatego też proces wyboru trwać może nawet kilka miesięcy. Jaka agencja interaktywna będzie najlepsza? Poniżej podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, decydując o współpracy z daną firmą.
Agencja interaktywna – jak wybrać odpowiednią?

 

  1. Agencja reklamowa – wstępny wybór
  2. Co mówią o agencjach ich strony internetowe?
  3. Dobry kontakt z agencją

 

Agencja reklamowa – wstępny wybór

Na rynku istnieją obecnie setki agencji. Dlatego pierwszym krokiem powinno być zawężenie listy do kilku wybranych (maksymalnie 10), które spełniają nasze oczekiwania w kwestii jakości oferowanych usług. W zależności od tego, co będzie zadaniem agencji, np. stworzenie strony AMP, zaprojektowanie nowego logo albo przeprowadzenie kampanii marketingowej, warto wziąć pod uwagę dotychczasowe dokonania marki w danym zakresie, poparte nie tylko portfolio, ale również np. zdobytymi nagrodami w konkursach.

Co mówią o agencjach ich strony internetowe?

Większość informacji o interesujących nas firmach znaleźć można w sieci. Dlatego najpierw należy sprawdzić ich strony internetowe. Powinny być czytelne i estetyczne wizualnie. W obecnych czasach koniecznością są również responsywne strony lub też specjalnie przygotowane wersje mobilne danego serwisu. Trudno wyobrazić sobie bowiem, by o wizerunek Twojej firmy dbał ktoś, kto nie zadbał o własny image…

Pozostając w temacie internetu, dobrze jest również sprawdzić dostępne w sieci opinie i komentarze na temat konkretnych agencji. Warto również zapytać o referencje od wcześniejszych klientów. Wybierając niewielką firmę, raczej nie znajdziemy w jej portfolio wielkich marek, jednakże liczy się przecież to, w jaki sposób zostały wykonane zlecenia, czy klient był z nich zadowolony i czy z chęcią poleci agencję innym.

 

Dobry kontakt z agencją Last but not least – ludzie. W branży interaktywnej liczy się przede wszystkim czynnik ludzki. To z pracownikami agencji będziesz się kontaktował, dyskutował, wymieniał mailami. Dlatego zawczasu dobrze jest dowiedzieć się, kto będzie dla Ciebie pracował, kto będzie opiekunem klienta (w tym przypadku Twojej firmy) i kto będzie odpowiedzialny za projekt dla Ciebie. W dobrej agencji znajdziesz ludzi kreatywnych, pomysłowych i otwartych na klienta, a także elastycznych w stosunku do jego potrzeb.

 

Mimo że wybór agencji, w obliczu ogromnej konkurencji w tej branży, nie jest prosty, to po dokładnym porównaniu ofert i zaznajomieniu się z interesującymi firmami, z pewnością dokonasz najlepszego możliwego wyboru.

 


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat