Akcja „Ubrania od serca” już od 7 lat wspiera wychowanków domów dziecka. Zazwyczaj realizacja potrzeb dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych niemal w pełni zależna jest od wsparcia samorządów oraz pomocy ludzi o dobrym sercu. Dzięki akcji „Ubrania od serca” dzieci mogą samodzielnie wybrać rzeczy, które najbardziej im się podobają. Otrzymując vouchery na zakupy w sklepach odzieżowych, dostają jednocześnie możliwość dokonania wyboru. Ten sposób wsparcia pozwala im na wyrażenie siebie i samostanowienie, stając się tym samym narzędziem ich usamodzielnienia.
„Vizir od lat wspiera dzieci w potrzebie. Cieszymy się, że w tym roku osiągnęliśmy nasz główny cel - przekroczyliśmy liczbę 10 000 ufundowanych voucherów. Dzięki tysiącom osób kupujących produkty Vizir i Fairy w całej Polsce ponad 1950 dzieci ze 138 domów dziecka może kupić wymarzone ubrania. To pokazuje, jak wiele można zdziałać dzięki wspólnemu wysiłkowi. Tę moc synergii chcieliśmy pokazać także poprzez wspólne zaangażowanie marek Vizir i Fairy. Akcja >>Ubrania od serca<< to dla nas nie tylko wsparcie materialne, ale przede wszystkim szansa na realne poprawienie samooceny i jakości życia dzieci z domów dziecka, wyrównanie różnic między podopiecznymi takich placówek a ich rówieśnikami” - podkreśla Mariola Mirek, dyrektor ds. komunikacji Procter & Gamble.
Współpraca marek Vizir i Fairy z Towarzystwem Nasz Dom, które jest partnerem akcji, zaowocowała również dodatkowymi działaniami. Były to między innymi warsztaty kulinarne pod okiem szefów kuchni zorganizowane w celu dostarczenia dzieciom nie tylko nowych umiejętności, ale także świetnej zabawy i niezapomnianych chwil. Formuła warsztatów miała odkryć przed dziećmi jak wielki potencjał drzemie we współpracy. Dodatkowo domom dziecka biorącym udział w akcji przekazywane są niezbędne środki czystości - między innymi proszki do prania czy kapsułki Vizir.
Razem możemy więcej!
Źródło informacji: Towarzystwo Nasz Dom