Promocja polskiej żywności przy Polskim Stole Liderów ruszyła w Karpaczu

PAPKraj Piątek, 06 września 20240
Grupy Cedrob i Mlekovita podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu uruchomiły projekt związany z promocją polskiej żywności i rodzimych producentów. Branżowym liderom zależy, by wartości i wkład w polski przemysł spożywczy, jakie reprezentują te koncerny, wspierały sposób postrzegania rodzimej żywności nie tylko na krajowym rynku, ale również na arenie międzynarodowej.
Grafika: Cedrob Foods S.A. Grafika: Cedrob Foods S.A.

Jak podkreślali przedstawiciele Grup Mlekovita oraz Cedrob, wartości jakie reprezentują oba przedsiębiorstwa powinny aktywnie wspierać sposób postrzegania polskiej żywności nie tylko na rodzimym rynku, ale również na tym ogólnoświatowym. Właśnie dlatego zarządy Mlekovity i Cedrobu postanowiły zrealizować inicjatywę promocyjną pod hasłem „Polski Stół Liderów”, którą to uruchomiono na tegorocznym Forum Ekonomicznym w Karpaczu na stoisku wystawienniczym obu firm. Efektem wspólnego projektu - z aktywnym udziałem mediów i przedstawicieli branży - będzie wzmocnienie współpracy producentów sektora rolno-spożywczego i zwiększenie pozycji rynkowej polskiej żywności.

 

A jakie cechy sektora spożywczego i polskiej żywności, zdaniem inicjatorów projektu „Polski Stół Liderów”, warto promować? Oto te najistotniejsze:

 

  • Jakość wyrobów - do konsumentów powinny trafiać wyłącznie zdrowe i bezpieczne produkty, dlatego ich najwyższa jakość jest priorytetem producentów.

  • Innowacyjność, nieszablonowe rozwiązania oraz dynamiczny rozwój sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym.

  • Rozwój technologii, unowocześnianie zakładów produkcyjnych i inwestycje w rozwój kompetencji zespołów.

  • Czyste etykiety” produktowe.

  • Zrównoważony rozwój i skuteczny nadzór operacyjny szczególnie nad procesami produkcyjnymi, które mogą mieć jakikolwiek wpływ na środowisko.

  • Szacunek dla ludzi i prawa oraz zaufanie klientów.

  • Kompletny łańcuch produkcji - od pola do stołu - gwarancją jakości i bezpieczeństwa żywności na każdym etapie jej produkcji.

  • Polski kapitał i patriotyzm konsumencki.

 

Uczestnicy projektu wyrażają nadzieję na pełen sukces tej inicjatywy.

 

Źródło informacji: Cedrob Foods S.A.

Pap 

Zainteresował temat?

0

2


Zobacz również

Komentarze (0)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Na tym forum nie ma jeszcze wpisów
reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat