Ekologiczne torby papierowe z nadrukiem będą przypominać klientom o Twojej marce
Torba papierowa to niepozorny element, dzięki któremu sprawisz, że klienci już nigdy o Tobie nie zapomną. Sam zapewne masz kilka toreb nadających się do wielokrotnego użytku z logami różnych marek. Więc jesteś najlepszym przykładem na skuteczność tej metody marketingowej. Przy okazji każdych zakupów musisz zabrać ze sobą torbę, na której widzisz logo danej marki. W ten sposób przypominasz sobie o tej firmie przy każdorazowym użyciu torby. Jednocześnie przypomina Ci się branża i podstawowe fakty dotyczące firmy. Świetnym przykładem będą popularne dyskonty, które łączą torby ekologiczne bądź takie z tworzyw sztucznych z reklamami w radiu, czy telewizji.
Potem kiedy wybierasz dyskont, w którym zrobisz świąteczne zakupy – logo z torby sprawia, że przypominasz sobie przekaz reklamy radiowej bądź telewizyjnej. Dzięki temu firma znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że zrobisz zakupy w jednym z jej sklepów. Tak samo zadziała to z Twoimi klientami.
W trakcie wizyty klienta w Twoim sklepie starasz się go jak najlepiej obsłużyć oraz dostarczyć mu jak największą wartość. To sprawia, że klient zapamiętuje Twój sklep jako świetne miejsce do zakupienia konkretnych rzeczy związanych z Twoją działalnością. Ale pamięć bywa krótka. Jeśli nie dałeś klientowi czegoś, co będzie przypominało mu o Twojej firmie, to prędzej, czy później zapomni o jej istnieniu. Możesz łatwo tego uniknąć. Zainwestuj w torby papierowe z nadrukiem, dzięki którym uchronisz firmę przed zapomnieniem oraz zyskasz lojalnych i stałych klientów. Ponadto nie wydasz na to fortuny. Torebki papierowe to dosyć tania forma marketingu, kiedy porównamy je z innymi rozwiązaniami na pozyskiwanie klientów.
Ile kosztują papierowe torby reklamowe w porównaniu z innymi formami marketingu? Gdzie tanio kupić torby papierowe z nadrukiem?
Dwie najpopularniejsze obecnie formy marketingu są znacznie droższe niż torby papierowe, czy inne tego typu materiały promocyjne. Na pozycjonowanie strony internetowej Twojego biznesu wydasz kilkanaście tysięcy złotych na początek. Potem czekają Cię opłaty związane z działaniami, które będą podnosić pozycje i utrzymają pozyskane rezultaty. To kolejne kilka tysięcy miesięcznie. Podobnie to wygląda z mediami społecznościowymi. Profesjonalna obsługa, dzięki której Twoje kanały social media zaczną się rozwijać, to około 2000 złotych miesięcznie. Torby papierowe wypadają znacznie lepiej pod kątem finansowym.
Przy zamawianiu toreb papierowych z nadrukiem istnieje prosta zasada. Im większe zamówienie, tym niższa cena jednostkowa. Cena zależy również od wymiarów, nadruku, czy rodzaju papieru. Kiedy zamawiasz 30 toreb papierowych, zapłacisz po kilkanaście złotych za sztukę. Jeśli zamówisz np. 500 sztuk lub więcej, cena zmniejszy się do kilku złotych za sztukę. Wszystko zależy od parametrów torby, które ustalisz przy tworzeniu zamówienia. Pomoże Ci w tym doświadczony producent toreb papierowych, który ma w swojej ofercie torby papierowe z logo i nie tylko. Hurtownia toreb to miejsce, w którym dostaniesz najlepszą cenę jednostkową. Kliknij i sprawdź sam!
Podsumowanie
Marketing to nie tylko media społecznościowe, czy pozycjonowanie strony internetowej. Obie te współczesne metody na promocję marki wymagają dużych nakładów finansowych, które mogą Ci się finalnie nie zwrócić. Torby papierowe są znacznie tańsze i zapewniają dopływ lojalnych klientów. Zainwestuj w torby papierowe, a sam się przekonasz.