Reklama, która dotrze do każdego
Opakowanie to idealne zabezpieczenie towaru, ale to także idealna forma reklamy. O ile ulotki, spoty czy maile reklamowe dotrą do ograniczonego grona odbiorców, o tyle pudełko z produktem otrzyma każdy. Wykorzystaj tę okazję! Jeśli prowadzisz sklep online, skończ z pakowaniem rzeczy w szare tekturowe kartony. Zamiast tego zamów pudełka z nadrukiem. Możesz umieścić na nich logo firmy, hasło reklamowe lub grafikę. Dzięki temu każdy zapozna się z treściami, które chcesz przekazać, a ponadto wyróżnisz się na rynku. Klienci, którzy otrzymają produkty w firmowych pudełkach z pewnością zapamiętają twój sklep na długo. Co istotne, żeby przygotować takie opakowania wcale nie musisz mieć wyczucia artystycznego. Specjaliści zrobią to za ciebie. Wystarczyć złożyć zamówienie na stronie: https://zpapieru.pl, a niebawem otrzymasz gotowy projekt przygotowany według twoich wytycznych.
Liczy się pierwsze wrażenie
Jakość produktu jest niezwykle ważna, ale żeby się o niej przekonać klient musi najpierw ten produkt zakupić. Oznacza to, że o dokonaniu transakcji często decyduje pierwsze wrażenie. Co może skłonić konsumenta do sięgnięcia po nasz produkt? Oczywiście oryginalne opakowanie. Badania dowodzą, że spośród tych samych towarów kupujący wybiorą ten, który prezentuje się najatrakcyjniej. Warto więc zainwestować nie tylko w kartony do wysyłki towaru, ale również w porządne opakowania na produkowane rzeczy. Powinny być one dostosowane do charakteru marki i produktu. Ekskluzywna galanteria, biżuteria czy perfumy najlepiej będą prezentować się w pudełkach ozdobnych. Takie opakowania to klasa premium, więc jeśli poszukujesz pudełek na towar z najwyższej półki, te sprawdzą się idealnie. Możesz zamówić je na stronie: https://zpapieru.pl/pudelkaozdobne. Pamiętaj, że niektóre towary są wyjątkowo podatne na uszkodzenia. Szkło, sprzęty elektroniczne czy innego rodzaju kruche rzeczy powinny być więc umieszczane w opakowaniach z dodatkowym zabezpieczeniem. Tego typu pudełka reklamowe możesz znaleźć pod linkiem: https://zpapieru.pl/pudelkareklamowe.
Kolor ma znaczenie
Hasło reklamowe, nazwa firmy i innego rodzaju teksty umieszczane na opakowaniach są ważne, ale nie mniej istotne są kolory. Barwy odpowiadają bowiem za przekazywanie komunikatów bazujących na naszych skojarzeniach. Niebieski kojarzy się z czystością i świeżością, czarny z elegancją i prestiżem, złoty z optymizmem i energią, pomarańczowy z młodością, a zielony z przyrodą. Chcesz, by klient skojarzył twoją markę z konkretną wartością, emocją czy obrazem? Nic prostszego, po prostu wybierz odpowiedni kolor opakowań.
Opakowanie w służbie ekologii
Umieszczasz towary w zbyt dużych pudełkach, licząc, że w ten sposób uda się przyciągnąć klientów? A może zabezpieczasz rzeczy zawrotnymi ilościami folii lub torebek reklamowych? Takie praktyki muszą odejść w zapomnienie. Klienci natychmiast dostrzegą marnotrawstwo materiału. Nadszedł czas na wdrożenie ekologicznych rozwiązań. Pudełka wykonane z surowów, które można poddać recyklingowi, używanie sznurków jutowych zamiast tradycyjnych taśm czy stosowanie biodegradowalnych wypełniaczy to tylko niektóre z pomysłów na przygotowanie ekoopakowań. Klienci, którzy dbają o środowisko z pewnością docenią starania przedsiębiorców stosujących ekologiczne rozwiązania w swojej firmie.
Minimalizm i kreatywność
Krzykliwe kolory i olbrzymie napisy już nie przyczynią się do wzrostu zysków ze sprzedaży. Klienci cenią przede wszystkim minimalizm. Stonowane barwy i mała ilość napisów to najbardziej skuteczne rozwiązanie. Kupujący oczekują jednak od sprzedawców kreatywności. Nietypowy kształt, możliwość wykorzystania kartonu w innej funkcji, sprzedawanie podłużnych rzeczy w opakowaniach w kształcie najsłynniejszych wież świata. Możliwości jest oczywiście wiele. Trzeba tylko uruchomić wyobraźnię. Design opakowania produktu ma istotny wpływ na decyzje zakupowe klientów. Chętniej sięgamy po rzeczy ładne, oryginalne i wykonane z pomysłem. Jeżeli więc chcesz osiągnąć sukces w branży sprzedażowej, potraktuj opakowanie jako środek reklamy. Dzięki temu sprawisz, że klienci zapamiętają twoją markę na lata.