Jako rekordowy dla Chrobrego, w kontekście sukcesów olimpijskich, określony został rok szkolny 2019/2020. Wówczas uczniowie I LO zdobyli łącznie dwanaście tytułów. Wśród nich było dwoje finalistów Olimpiady Historycznej, dwoje finalistów Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Prawie i finalista Olimpiady Wiedzy o Prawach Człowieka w Świecie Współczesnym.
Wszystko wskazuje na to, że rok szkolny 2020/2021 nie będzie odbiegał od poprzedniego. Oto tegoroczne sukcesy uczniów Chrobrego w zakresie historii i wiedzy o społeczeństwie:
- Agata Świstak – tegoroczna absolwentka klasy 3C – uzyskała tytuł finalisty Olimpiady Historycznej,
- Michał Kacprzyk z klasy 2CG został finalistą Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Prawie oraz Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie, a ponadto laureatem Olimpiady Wiedzy o Prawach Człowieka w Świecie Współczesnym,
- Anna Pabich – uczennica klasy 2CG – zdobyła tytuły finalisty w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Wiedzy o Prawie oraz Olimpiadzie Wiedzy o Prawach Człowieka w Świecie Współczesnym,
- Julia Midera uczęszczająca do klasy 2CP została finalistką retorycznego konkursu „Najlepszy Młody Mówca”,
- Juliusz Obszarny – pierwszoklasista (klasa 1C) – został laureatem IV miejsca w Ogólnopolskim Konkursie „Polskie serce pękło – Katyń 1940”,
- drużyna złożona z trzech uczennic klasy 2CG: Anny Lasek, Marii Madej i Anny Pabich uzyskała III miejsce w Ogólnopolskim Konkursie „Oto jest ktoś, kto odczytuje bolszewickie szyfry” Jan Kowalewski na tle historii walk Polaków o niepodległość i budowę struktur państwa (1917-1921).
Lista podkreśla najważniejsze sukcesy, ale nie można jej uznać za kompletną. Nie zawiera bowiem wszystkich akcji, projektów i konkurencji, w które angażowali się na przestrzeni tego roku szkolnego uczniowie I LO. Konkursy organizowane przez IPN, BohaterON, Olimpiada Wiedzy o Polsce i Świecie Współczesnym, Łamacze Szyfrów, to także przykłady inicjatyw, w których chętnie uczestniczyli. Niezależnie od tego, czy dana aktywność przyniosła nagrody i tytuły, czy też była jedynie przestrzenią do sprawdzenia się i konfrontacji z rówieśnikami, to każdy z uczestników wymienionych wyżej przedsięwzięć spotkał się z uznaniem nauczycieli: Piotra Grelowskiego i Janusza Błaszczyka. (opr. a)