ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Profesjonalny link building uwydatnia pozycjonowanie stron. Zobacz, jak go tworzyć

Czwartek, 03 grudnia 2020
Linkowanie zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne, to bardzo ważny element każdego planu pracy, którego celem jest zdobycie szczytu rankingu tworzonego przez Google. Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że bez link buildingu pozycjonowanie stron internetowych nie mogłoby cieszyć się tak pokaźnymi sukcesami na arenie marketingowej. Planujesz zdominować swoją konkurencję i wziąć zdecydowaną większość potencjalnych Klientów z rynku? Sprawdź, jak prawidłowo budować linki. Techniki White Hat SEO z całą pewnością przypadną do gustu algorytmu wyszukiwarki Google.
Profesjonalny link building uwydatnia pozycjonowanie stron. Zobacz, jak go tworzyć

Po pierwsze jakość, a nie ilość. Stara szkoła pozycjonowania stron odchodzi do lamusa

 

Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pozycjonowanie mocno ewoluowało. Zmiany dotyczą chociażby sposobu zaspokajania oczekiwań algorytmów Google wobec firmowych portali. Dzisiaj niekwestionowanym królem, jeżeli chodzi o link building, będzie wysoka jakość. Wcześniej mowa była wyłącznie o dużej ilości odnośników, podchodzących powoli pod niedozwolony spam. Uwagę trzeba zwrócić nie tylko na źródło takiego odsyłacza, ale przede wszystkim na sposób, w jaki tekst został napisany. Content powinien służyć jako reklama przedsiębiorstwa. Popularne jeszcze kilka lat temu precle nie charakteryzują się już ogromną skutecznością. Coraz nowsze aktualizacje dla algorytmu wyszukiwarki sprawiają, że dzisiaj Googlebot docenia pierwszorzędną jakość warstwy tekstowej oraz technicznej, czyli renomowanego źródła. Szacuje się, że jeden opłacony link na znanym wśród internautów portalu jest bardziej wartościowy od kilku umieszczonych na gorszej klasy portalach. Pozycjonowanie stron internetowych w oparciu o budowanie linków zgodne z praktykami White Hat SEO będzie marketingowym strzałem w dziesiątkę dla Twojego przedsiębiorstwa. O odpowiednie linkowanie może zadbać agencja Afterweb, cechująca się wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej.

 

Gdzie linkować, aby pozycjonowanie stron internetowych przynosiło oczekiwany efekt?

 

Odpowiedź na to pytanie tylko na pierwszy rzut oka wydaje się być bajczenie prosta. Przecież w grę wchodzi nawet kilkaset portali, a tylko niektóre spełniają założenia algorytmu Google o linkach wysokiej jakości. Sytuacja komplikuje się zwłaszcza wtedy, gdy mamy do czynienia z regionalnym pozycjonowaniem stron. Wówczas zachodzi potrzeba dbania o umieszczenie odnośnika również na lokalnych witrynach, dedykowanych konkretnym aglomeracją na mapie Polski. Za atrakcyjny rynek w ostatnich latach uchodzi Bydgoszcz. Jeśli interesuje Cię zdominowanie tego regionu, skorzystaj z wieloletniego doświadczenia agencji SEO. To właśnie one mogą pochwalić się rozbudowaną siatką partnerów medialnych i narzędziami do profesjonalnej analizy domeny. Grupę wartościowych źródeł bez wątpienia stanowią informacyjne serwisy, specjalistyczne fora, prestiżowe katalogi stron lub popularni blogerzy, gwarantujący nie tylko osadzenie linka, ale także reklamę samego produktu. Wówczas zyskujesz podwójnie.

 


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat