Wirtualna centrala telefoniczna i jej funkcjonalność
Centrala VoIP to nowoczesne rozwiązanie, na które powinna się zdecydować każda firma pragnąca podążać za duchem czasu oraz wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Wirtualna centrala telefoniczna swoim użytkownikom oferuje bowiem wiele przydatnych funkcji, których obecność doceni każdy nowoczesny przedsiębiorca.
Należy do nich m. in. poczta głosowa, dzięki której możemy rejestrować wiadomości głosowe w momencie, kiedy nie możemy odebrać telefonu. Umożliwia nam ona szybkie oddzwonienie na numer, z którego otrzymaliśmy wiadomość oraz załatwienie zaległych spraw. Praktycznym dodatkiem, który docenią zwłaszcza firmy intensywnie działające w Internecie, jest także obecność specjalnego widgetu Smart Call Back, który pozwala na zintegrowanie centrali z naszą stroną internetową.
Oprócz tego, wirtualna centrala telefoniczna pozwala nam także na przekierowywanie połączeń, tworzenie rozmów konferencyjnych, automatyczne odczytywanie wiadomości z przywitaniem oraz wiele innych praktycznych funkcji, których mogą znacznie ułatwić zarządzanie komunikacją głosową w każdej firmie. Ponadto, może ona zostać także połączona z numerami stacjonarnymi z dowolnego miasta lub państwa pozwalając firmie na rozszerzenie swojej działalności oraz zdobywanie nowych rynków zbytu.
Wirtualna centrala telefoniczna – swoboda i mobilność dla użytkownika
Wirtualna centrala telefoniczna swoje działanie opiera na telefonii internetowej. To za pośrednictwem Internetu wykonujemy bowiem i odbieramy połączenia oraz zarządzamy funkcjami centrali telefonicznej. W efekcie nie jesteśmy już narażeni na przerwy w działaniu spowodowane awarią fizycznej infrastruktury komunikacyjnej, z której korzystają operatorzy stacjonarni i komórkowi.
Wirtualna centrala telefoniczna daje swojemu użytkownikowi dużo większą swobodę. Z jej funkcjonalności możemy bowiem korzystać nie tylko w samym biurze i firmie, ale w dowolnym miejscu, w Polsce i na świecie. Wystarczy jedynie mieć ze sobą smartfon z zainstalowaną aplikacją, laptop lub tablet z dostępem do Internetu, abyśmy mogli realizować wszystkie swoje obowiązki tak, jakbyśmy byli w firmie.
Wirtualna centrala telefoniczna – niski koszt podłączenia i użytkowania
Istotną zaletą centrali telefonicznej w chmurze jest także niski koszt jej podłączenia oraz obsługi. Wirtualna centrala telefoniczna nie wymaga od nas zakupu drogiego sprzętu, jego podłączenia przez wykwalifikowanych techników ani wydatków na jego późniejszą konserwację. Decydując się na korzystanie z centrali VoIP użytkownik musi jedynie wybrać operatora, plan, z którego będzie korzystał oraz urządzenia, na których uruchomiona zostanie centrala.
Z operatorem telefonii VoIP nie wiąże go żadna, długoterminowa umowa, co w praktyce pozwala zrezygnować z jego usług, kiedy tylko chce, jeśli okaże się, że nie spełniają one oczekiwań. Na start wirtualna centrala w Dzinga.com, w zależności od wybranego planu, oferuje nam także zupełnie darmowe pakiety minut, za połączenia płacimy więc dopiero po ich przekroczeniu. Rozmowy wewnętrzne i w obrębie sieci jednego operatora są z kolei całkowicie bezpłatne.