Pendrive posiada podstawowy atut, jakim powinny cechować się gadżety reklamowe – jest po prostu bardzo użyteczny. Kieszonkowy nośnik danych jest przydatnym gadżetem w wielu sytuacjach: czy to w trakcie konferencji, czy w sytuacjach prywatnych, np. gdy chcemy pokazać znajomym zdjęcia z wakacji. Będzie zatem używany przez klienta bardzo często, sprawiając że logotyp firmy stanie się nieodłączną częścią jego codzienności.
Najważniejsze parametry
Warto wspomnieć o tym, że współczesne pendrive'y pomimo niewielkiego rozmiaru potrafią cechować się naprawdę imponującą pojemnością. Na rynku można znaleźć modele o pojemności nawet 256 GB, a więc przewyższającej niejeden dysk twardy! Taka przenośna pamięć może pomieścić np. filmy i zdjęcia w bardzo wysokiej rozdzielczości. Bardzo ważnym parametrem jest także prędkość zapisu, która w przypadku najlepszych modeli może wynosić 33/16 mb/s, co pozwala na wręcz błyskawiczne zapisywanie i odczytywanie nawet bardzo dużych plików.
Czy jednak pendrive musi mieć aż tak wyśrubowane parametry, by stanowić atrakcyjny reklamowy upominek? To zależy od grupy docelowej. Pendrive o ogromnej pojemności i prędkości zapisu na pewno będzie mile widziany wśród fotografów lub kamerzystów, jednak dla operujących na co dzień na niewielkich plikach pracowników biurowych również model o pojemności kilku gigabajtów i prędkości zapisu prędkości rzędu 12/6 mb/s powinien być w pełni satysfakcjonujący. Sporo zależy też aspektów niezwiązanych z technicznymi parametrami, ale o tym poniżej!
Interesujący wygląd kluczem do sukcesu
Ważnym atutem pendrive'ów z punktu widzenia reklamowego jest duże pole możliwości, jeśli chodzi o nadanie im atrakcyjnego i oryginalnego wyglądu idealnie dopasowanego do preferencji grupy docelowej. Niewielki rozmiar wcale w tym nie przeszkadza – wręcz przeciwnie, ponieważ to właśnie dzięki niemu pendrive może przybrać formę wielu używanych na co dzień drobnych przedmiotów. Możliwości są wręcz nieskończone! Przykładem mogą być pendrive'y w formie długopisu, otwieracza do butelek czy karty kredytowej. Taki upominek z jednej strony zapada w pamięć dzięki unikalnej formie, z drugiej zaś zyskuje na użyteczności. O ile bowiem wysokiej jakości pendrive sam w sobie jest bardzo przydatnym gadżetem, to dzięki pełnieniu również innych funkcji może stać się prawdziwie niezastąpiony!
Warto zwrócić uwagę także na dużą ilość ciekawych opcji, jeśli chodzi o materiał obudowy. Ciekawymi opcjami są pod tym względem na przykład drewno, które przypadnie do gustu szczególnie osobom, dla których ważna jest ekologia, czy też bardzo elegancka ekoskóra lub aluminium.
Pendrive'y to także dużo możliwości, jeśli chodzi o wygląd loga. Możemy wybrać np.:
- tłoczenie na ekoskórze, które wygląda bardzo elegancko i przyciąga uwagę przestrzennym efektem,
- grawer - bardzo wytrzymały i pięknie wyglądający zarówno na aluminium, jak i drewnie czy skórze,
- doming, czyli naklejka epsydowa z nadrukiem zalana powłoką nadającą efektu przestrzennego i zabezpieczającą druk.
Wykorzystaj potencjał pendrive'ów
Jak widać, pendrive'y mogą przybrać bardzo różnorodny wygląd, któremu nierzadko nie brakuje oryginalności. Dlatego też naprawdę warto dokładnie przemyśleć projekt tego upominku – to szansa, by naprawdę wyróżnić się na tle konkurencji! Planując kampanię opartą na elektronice reklamowej, warto zainteresować się ofertą Memorabbit - firmy oferującej bardzo szeroką gamę pendrive'ów o intrygującym wyglądzie i bardzo dobrych parametrach. Współpracując z https://memorabbit.pl/, można liczyć na bardzo szerokie pole dla kreatywności, ponieważ firma bardzo chętnie uwzględnia sugestie klientów.
chu